 Local / Ceská Republika / 52
Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Thu, 6 Jan 2000 05:11:45 GMT

In lugnet.loc.cz, Rene Virsik writes:

No oni tady zadny konflikty nejsou.  Je to takova studena valka.  Lidi na
verejenosti jakztakz spolu vydrzej ale po praci jdou domu a moc se nestykaj.
Bilym lidem se tady rika "haole".  To znamena pitomec havajsky.  Je to • podobny
kdyz reknes cernochovi negr.  Na verjnosti je to v poradku nazivat bili lidi
haole i v televizi.  Kdyby se reklo negr tak by se to povazovalo za rasismus.

Haole - to mi pripada ako (citaj odzadu) - elohssa. ;) No inak u nas to je
podobne. A v Cechach to je uplne rovnake ako u nas. Proste ciganov treba
chranit, aj ked su tou najvacsou zberbou v state ! S ciganmi su same problemy,
ale stat ich chrani. ;(( A najlepsie je, ze oficialne ich nazyvaju Romovia. A
ze cigani je hanlive slovo. Ale v prirucke slovenskeho pravopisu nikde • nenajdes
slovo Rom, ale len slovo cigan !!! Tak potom preco ich volaju Romovia ? Su to
obycajny cigani ! Je to cele na hovno... Prisamvacku, keby LEGO vyrabalo
figurky ciganov, tak si ich kupim aspon 100 a upalim ich !!! ;) heh... keby • tak
spravca vedel co tu pisem...

Heh, kdyz jsem byl na universite tak tam taky byla jedna cikanka.  Bylo ji 65
let.  Porad se chtela se mnou bavit a chtela aby jsme nekam sli.  Ja jsem se
vzdycky nastesti vymluvil.  Byl tam taky jeden chlap z Rumunska a on s ni
nekam sel.  On byl take zenaty a bylo mu asi 30 let.  Ona pak mu psala
milostne dopisy a kdyz on odmitnul tak se mu nejak vloupala do pocitace a
smazala mu vsechny jeho programy ktery mel za domaci ukol.  On pak propadnul a
musel opakovat celej kurz znovu.  Jsem rad ze jsem to nebyl ja :-))))))

Trva to 5 let od doby kdyz clovek dostane zelenou kartu.  Jinak muze clovek
dostat obcanstvi ze si nekoho vezme a nebo kdyz vyhraje loterii.

Ty mas teraz 22 rokov ? Alebo sa mylim ?

Ano, taky 22.

No ono to ze zacatku je dobry jit k mori ale kdyz jses tady leta tak ono
vlastne to more je jedina vec co se tady da delat.  Napriklad u nas v praci
taky nikdo nechodi k mori.

Huh... tak to je divne. Ale mozno to je divne len pre mna. No ale neviem, keby
som mal zit v tak teplej krajine, asi by som sa siel kupat rad. ;)

No jo, ono je to dobry ze zacatku ale za chvili to cloveka omrzi.

No tu je to tak, ze striptiz mas na diskotekach. Nie vzdy. Ale byva. Netancuje
Ti sice zenska na kline, ani sa jej nesmies dotknut (ma tam vzdy bodyguardov),
ale su pekne tie zenske. No a su tu aj strip bary, ale tych je malo. Mozno 3 v
meste. A tam je dost drahe vstupne. Takze sa oplati ist skor na striptiz v
ramci diskoteky. Ja sice nerad tancujem, ale aspon si nieco vypijem a kuknem
striptiz. ;) Ale v poslednej dobe ma to uz nejak nebavi....

Muj kamos ze zakladni skoly taky chodi porad na stryptyzy.  Utraci vsechny
penize co ma na prostitutkach a na tanecnicich.  Utratil za ne tisice dolaru.
On je o rok mladsi nez ja, vazi 150 kilo a nikdy nemel poradnej zenskej
vztah. :)  Zensky na striptyzy stoji za hovno.  Zatimco ma clovek penize tak
ho milujou ale jakmile mu prachy dojdou tak ti reknou neco jako "co tady furt
delas?" a naznaci ti abys vypadnul.  Ten muj kamos to ale jeste neprokouknul a
porad do nich cpe prachy a doufa ze nejakou z nich dostane.

:))))))))))) To nemyslis vazne ???????? ;))))))))))))))
No ja som sa uz stretol s dost vela babami z Internetu. S niektorymi som aj
chodil. Vlastne s 3 z internetu som chodil. Ale stretol som ich uz dost vela.
Len je to o nervy. Lebo nevies ako ta baba vyzera. Tak som to zacal robit tak,
ze som si predtym pozrel tajne dotycnu babu a az potom som sa s nou oficialne
stretol. ;))) Na tu poslednu som sa bol pozret teraz nedavno, ale nestala za
nic. Akoze dobre sa mi s nou pisalo, celkom sme si rozumeli, ale vobec sa mi
nepacila. Takze som to nechal tak. Ale robim to relativne casto. Niekolkokrat
do roka sa takto stretnem na "blind date" s nejakou babou. ;)
Niekedy to je celkom fajn, ale niekedy sa stavaju trapasy, ze si nemame zrazu
co povedat a je trapne ticho. ;))) To nemam rad. ;)

No to je dobry napad i kdyz bych nechtel aby to nejaka udelala mne :(
Vetsina tech holek z internetu byli osklive baby ;) a nestali za nic.