 Local / Ceská Republika / 53
Re: Jsou tu 2 lidi! (Bylo: Re: Je tu nekdo?)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Thu, 6 Jan 2000 06:19:55 GMT

In lugnet.loc.cz, Rene Virsik writes:

To je pravda.  Tady napriklad jezdi autobusy nekde tak kazdou hodinu a po
devatu vecer nejezdi vubec.  Jina hromadna doprava tu neni.  Mimochodem, ty
jezdis autem kazdy den?  Ja jezdim autem vsude, dokonce i do samoobsluhy • ktera
je jen asi pul kilometru odsud :)))))

No to si ako moj kamarat ! Ten jazdi autom na druhu stranu ulice do stavkovej
kancelarie ! Ja nejazdim autom kazdy den. Byvam v centre mesta a mam vsetko po
ruke. Ale ked idem niekde mimo Bratislavu na nejaku akciu, alebo aj v
Bratislave niekde dalej, tak idem autom. Alebo v lete ked sa idem kupat, tak
idem vzdy autom. V lete jazdim autom dost casto. V zime menej. Ale zase vecer
ked ideme niekde na nejaku akciu s partou, tak nejdem skoro nikdy autom, lebo
chcem si vypit.

A ty jsi nikdy neridil ozralej? ;)  Tady to dela skoro kazdej.  Znam dokonce
cloveka kterej si musi dat alespon jedno pivo predtim nez ridi ;)  Oni totiz
cloveka nezastavej jedine kdyz udela nejaky dopravni prestupek.

:)) No asi ano. Ale nielen Belville. Normalne aj mesto. Ale HLAVNE BASIC. Lebo
to su tie najuniverzalnejsie stavebnice. Pri tych decko najviac precvici
fantaziu. Neviem na akej urovni je BASIC dnes, ale v 70 a 80 rokoch to bolo
SUPER ! Dnes neviem, ci to ma taku uroven.

Basic?  Ten uz ani neexistuje.  Je fakt ze basic v 80 letech byla prima
stavebnice.  To byla vlastne moje prvni legova stavebnice kdyz mi byly 4
roky.  Ted existuje akorat ten cuvket ktery ma 1200 soucastek a par jinych ale
zadny slusny modely se z toho udelat nemuzou.

To fakt ? Ja som sa tesil, ze v Pacifiku najdem tie najkrajsie zeny na svete !
;) Asi budem musiet zajst na Tahiti. Predstavujem si taku mladu, hnedu,
ciernovlasu chutnu, PEKNU Tahitanku, alebo Havajcanku... wooaaah !!! No ale
podla toho co mi pises, tak to asi tak lahke nebude taku najst...
.

No v posteli jsou asi nejlepsi filipinky ;)  Ty xe.s milujou.  Udelaj vsechno
co jim reknes ;)  Taky jsem jednu mel a byla vyborna.  Jedine na xe.s teda.
Jinak se stydela se mnou ukazat na verejnosti protoze jsem bilej.  :(   Tohle
vsechno je cerna stranka havaje.  Havaj ma svoje dobre a spatne stranky.
Pockej...tohle je diskuzni skupina o legu ne? ;)))))))))