 Help on Searching

 Local / Ceská Republika / 41
40  |  42
Re: Jsou tu 2 lidi! (Bylo: Re: Je tu nekdo?)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Sun, 2 Jan 2000 06:16:09 GMT
Viewed:
4356 times

In lugnet.loc.cz, Rene Virsik writes:

Tak to je jeste horsi nez tady.  A havaj je klasifikovana jako jeden z
nejdrazsich statu v USA.  Na prvnim miste je asi kalifonie.

A ktory je najlacnejsi stat ? Aljaska ? ;))

Asi.  Taky jsou dost laciny staty nekde na jihu jako treba texas, nekde na
vankove.  Je to tam laciny ale nevim jestli by tam hodne lidi chtelo bydlet.

Tam by tiez mali mat LEGO. ;) Tam
bude najrozsirenejsie Arctic. ;)))) Ale nie... ktory stat okrem Aljasky je
najlacnejsi ? Najdrahsia nie je Florida ?

nejdrazsi bude kalifornie.  Taky asi colorado.  Tam maji zase wild west a
indiany ;))

Jsem z Prahy.  Ani by moc nevadilo nemit pontiac protoze tady nemam zase jine
veci.  Napriklad kamarady.  V praze bych mel vic kamaradu ale byl na tom hur
financne.  Tady zase naopak.  Je to tezka volba.

No to Ti verim. Je to tazke sa rozhodnut, ci mat kamaratov, alebo mat viac
penazi, dobre auto... Ja neviem, ale mne by asi viac chybali kamarati.Neviem.
No v Prahe by si nejazdil asi na Pontiacu, ale mal by si nejake podstatne
mensie auto. Mozno Skodu Octaviu. Ta zas nie je az tak mala. Alebo VW Golf. Su
o celkom dobre auta a podla mna na nase cesty aj stacia. No a mal by si • kamosov
!

No ja nevim.  Nez mit nejaky horsi auto to bych asi radsi chodil pesky.
Mimochodem v praze jezdi metro.  Muj tata ma auto ale pouziva ho jenom
nekolikrat za rok a to jenom kdyz jede na venkov.  Mas ty taky auto?  A jake?

Me je jedno jestli je nekdo Cech nebo Slovak.  Ty jsi fajn akorat na to ze
sbiras belville ;))  hehe!

:))))) hehehe... jasne - mam doma vsetky modely Belville a Paradisa... ;)) A
zabudol som povedat, ze najnovsie zbieram aj DUPLO !!!! ;))) Inak jedno Duplo
doma este fakt mam !! Zo 70 rokov.

Duplo neni spatny ;)  Je pro mimina.  Az jednou budu mit deti tak jim budu
kupovat nejdriv duplo a pak lego system.  Ale urcite jim budu kupovat jenom
lego ;)  Je to nejlepsi hracka pro deti protoze je to nuti myslet.  Ja jsem
mel taky nejradsi lego jako kluk ale stalo hodne penez.  Taky jsou dost
dulezity kamosi ;)
Na to ze mas kompletni sbirku vsech Belville a Paradisa nevim co rict ;)) ale
vsadim se ze alespon jeden chlap na svete sbira jenom belville a nic jinyho ;)

Tady na havaji je hodne rozlisnuych kultur.  Zadna kultura neni podobna
kulture v Cechach a na Slovensku.  A tak kdybych nebral tebe jako domaciho • tak
nevim koho.

No som rad. Heh... a to ked pridem na Havaj, tak mi zavesis okolo krku tu
kyticu z kvetin ? ;)))

No to asi necham na ty havajsky zeny ;)

A darujes mi jedno Belville LEGO ? Alebo priamo figurku
Timmiho z Time Cruisers ? ;)))

Ne nedaruju.  Vymenim ti par koniku, jednoho prince s 1 kocarkem a par
ruzovych soucastek za tvoje 5563 ;)))

Ale na Havaji moze byt fakt krasne. Raz sa tam pojdem pozriet. Vobec Pacificka
oblast ma dost laka.
Ty si uz bol aj na kontinentalnych USA ? Kde si vsade bol ? Alebo v ktorych
krajinach sveta si uz bol ?

No ja jsem byl ruzne v evrope jako kluk.  Muj tata totiz ma hodne konferenci v
ruznych castech sveta, je matematik.  Za poslednich 9 let jsem byl akorat na
havaji a v tennessee.  Tam to taky neni spatny akorat ze je tam zima.  Tedy
pro mne.  Jsem zvyklej na vedro 365 dni v roce.  Tobe by se tam asi zdalo
vedro.
A kde jsi vsude byl ty?