 Help on Searching

 Local / Ceská Republika / 12
11  |  13
Re: Je tu nekdo?
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Sat, 25 Dec 1999 01:04:32 GMT
Viewed:
2487 times

Koupil to nekdo taky v Singapuru.  Asi tam nemaj s penezma co delat.
Premyslim:  100 legovych stavebnic nebo novy auto?  Hmmm, to je tezka volba,
ale asi bych si koupil novy auto ;-)

No ked mam pravdu povedat, tak za tych 13000 dolarov by som si aj ja kupil
radsej auto. Velmi rad jazdim. ;)) Mam vodicak (ridicak) od roku 1989, a
odvtedy stale jazdim. Auta patria medzi moje najvacsie hobby. Spolu s LEGOm ;))
Ozaj... ake mas Ty zaujmy ?