 Local / Ceská Republika / 44
Re: Jsou tu 2 lidi! (Bylo: Re: Je tu nekdo?)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Mon, 3 Jan 2000 01:52:35 GMT

Asi.  Taky jsou dost laciny staty nekde na jihu jako treba texas, nekde na
vankove.  Je to tam laciny ale nevim jestli by tam hodne lidi chtelo bydlet.

Preco ? Je to tam nebezpecne ? Prepadavaju tam ludi indiani a kovboji ? ;))

Tam by tiez mali mat LEGO. ;) Tam
bude najrozsirenejsie Arctic. ;)))) Ale nie... ktory stat okrem Aljasky je
najlacnejsi ? Najdrahsia nie je Florida ?

nejdrazsi bude kalifornie.  Taky asi colorado.  Tam maji zase wild west a
indiany ;))

Na Floride v blizkosti Kennedyho mysu budu mat asi Space LEGO a v Houstne ten
raketoplan z Mesta a to vesmirne centrum. ;))))
V LA a v NY budu same policajne stanice... ;)))

No ja nevim.  Nez mit nejaky horsi auto to bych asi radsi chodil pesky.

Hehe... no to je otazne. Podla toho, ci by sa Ti pacilo jazdit mestskou
hromadnou dopravou. Cakat na zastavkach, atd. Auto je dobra vec.

Mimochodem v praze jezdi metro.  Muj tata ma auto ale pouziva ho jenom
nekolikrat za rok a to jenom kdyz jede na venkov.  Mas ty taky auto?  A jake?

:))))) No... auto mam. Teda ked sa to da nazvat autom. ;))) Mam Skodu. Zatial
to jazdi, takze sa nemozem stazovat. Aj ked... heh. :) Ale jazdil som uz na
vselicom, pretoze som isty cas trochu obchodoval s autami, a tak sa mi podarilo
soferovat vselico. :) Otec ma ale sluzobne Audi A6 Quattro a Opel Astra. To
Audi je bomba ! Ale ja mam tu Skodu. ;)

Duplo neni spatny ;)  Je pro mimina.  Az jednou budu mit deti tak jim budu
kupovat nejdriv duplo a pak lego system.  Ale urcite jim budu kupovat jenom
lego ;)  Je to nejlepsi hracka pro deti protoze je to nuti myslet.  Ja jsem
mel taky nejradsi lego jako kluk ale stalo hodne penez.  Taky jsou dost
dulezity kamosi ;)

No ja som uvazoval tak isto, ze detom by som kupil jednoznacne LEGO. Presne v
tom poradi ako to vyrabaju. Aj Primo. ;) Vidim, ze mas s LEGOm rovnaku historiu
ako ja. ;)) Tiez som mal strasne rad LEGO. Mal som to stastie, ze babka jazdila
kazdy rok do Viedne, tak odtial nam pravidelne nosila LEGO, ked u nas este
nebolo dostat. Bolo to cool. ;)) Vzdy sme sa s bratom strasne tesili. :)

Tady na havaji je hodne rozlisnuych kultur.  Zadna kultura neni podobna
kulture v Cechach a na Slovensku.  A tak kdybych nebral tebe jako domaciho • tak
nevim koho.

No som rad. Heh... a to ked pridem na Havaj, tak mi zavesis okolo krku tu
kyticu z kvetin ? ;)))

No to asi necham na ty havajsky zeny ;)

:))) OK ! A dufam, ze budu pekne ! Nech nie su moc tlste ! ;))) Hmmm... uz sa
tesim ! ;))

A darujes mi jedno Belville LEGO ? Alebo priamo figurku
Timmiho z Time Cruisers ? ;)))

Ne nedaruju.  Vymenim ti par koniku, jednoho prince s 1 kocarkem a par
ruzovych soucastek za tvoje 5563 ;)))

Hahahaa.... no jasne ! ;))) A za jednu princeznicku s psikom Belville Ti dam
aj moj Moon landing zo 70 rokov !!! ;))

No ja jsem byl ruzne v evrope jako kluk.  Muj tata totiz ma hodne konferenci v
ruznych castech sveta, je matematik.  Za poslednich 9 let jsem byl akorat na

No moj otec tiez cestoval. Bol aj na Aljaske a rok pracoval v Tokiu. Ale mna
nebral nikde. ;((

havaji a v tennessee.  Tam to taky neni spatny akorat ze je tam zima.  Tedy
pro mne.  Jsem zvyklej na vedro 365 dni v roce.  Tobe by se tam asi zdalo
vedro.
A kde jsi vsude byl ty?

Ja ? Nic moc... Polsko, Madarsko, Juhoslavia, Rakusko, Ukraina, Nemecko,
Francuzsko, Svajciarsko. Takze len tak v Europe. Toto leto som mal ist do
Danska, Svedska, Norska, ale som si to sam posral... takze tak.