 Local / Ceská Republika / 45
Re: Mindstorms a Legovy Hry
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Mon, 3 Jan 2000 02:00:30 GMT

Myslis ten droid devloper kit?  ten nevypada spatne akorat ze je v nem prilis
moc specializovanych elementu.

No ano, tusim sa to vola tak nejak, ze Droid Developer Kit... ale je to robot
R2D2 zo Star Warsov. Mne sa tiez celkom paci, ale je to vyslovene Mindstorms -
vsetko sama elektronika. Tam moc fantaziu nepouzijes, ked chces postavit nieco
nove. No fantaziu by si mozno aj mal, ale jednoducho tie suciastky Ti nedovolia
moc. Su to vyslovene suciastky na stavbu elektronickych robotov pre pocitace.

Inak ako si stravil Silvester ? Kde si bol ?

No ja jsem stravil celej silvestr a novy rok v praci na Y2K.  Ale preslo to
bez problemu.  Dokonce vsechny vlaky v Americe zastavili o pulnoci asi tak na
5 minut.

Heh... prave dnes som v spravach pocul, ze v Pentagone mali problem Y2K, ked
stratili spojenie so vsetkymi spravodajskymi druzicami. ;) Teda nevedeli
spracovat udaje. A v Korei vypadol pocitac v nejakej nemocnici, tak tusim boli
"mimo provoz" ;)))) Inak u nas bolo vsetko OK. Hehe... mozno niekomu prestal
pracovat Mindstorms.. ;))))

Ano, stastny novy rok 2000 a hodne belville stavebnic po cely rok 2000 ;))))))
Ne vazne, hlavne ty SW ultimate collection a hodne MODEL TEAM stavebnic!
Mas taky kamose ktery se zajimaji o lego?

No bohuzial nie. Poznam iba Teba. Takze sa nemam s kym o tom ani porozpravat.
Obcas sa ma jeden kamarat spyta na LEGO, ale to len tak okrajovo. On nie je
zberatel, ani sa v tom nevyzna moc. Ale moj bracho bol do toho sialenec ako ja
! Hmmm.... bol. Kym sa neozenil. Dost sa zmenil. ;((( Velka skoda.