 Help on Searching

 Local / Ceská Republika / 51
50  |  52
Re: Mindstorms a Legovy Hry
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Tue, 4 Jan 2000 03:00:30 GMT
Viewed:
4318 times

:)))Slysel jsem ze v LA nekoho povolali k soudu v roce 3-1-1900.  Napriklad
telefonni sluzby jako AT&T kdyby nebyli spraveny pro Y2K tak kdybys volal
nekam long-distance a zacal hovor pred pulnoci a skoncil po pulnoci tak by ti
nauctovali hovor za 99 let a 364 hodin coz je asi miliarda dlaru :)))))

hehe... pekne. ;) Ale stretol som sa uz na internete s tym, ze niekolko
serverov zacalo rok 2000 pocitat nie ako 1900, ale ako 100 ! ;)) Jednoducho
doteraz to ratalo na desiatky, teda 97, 98, 99... a po 99 logicky nasleduje
100. A tak som uz na VIAC serveroch videl datum 3/1/100. ;))))

A co kdybyses ozenil ty a tvoje zena by nemela pro lego pochopeni?

Hmm... no neviem. Ale zas u mna nie je podmienka, ze sa musi nutne zaujimat o
LEGO. ;) To je len plus, ked ma pochopenie pre LEGO. No ale keby mala vazne
vyhrady voci LEGU, tak by som s ana nu asi vykaslal. LEGO je moja laska ! ;)

Vsem lidem ktery videli moje lego se to vzdycky libilo.  Dokonce obou mym
rodicum se to porad libi.  Jeste kdyz jsem byl v praze tak jsem mel kamose
davida s kterym jsme jezdili 2 mesice na chatu.  Ten byl taky silenec do lega
ale asi tak ve 12ti letech toho nechal.  Skoda.  Ale myslim si ze kdybych se
tam vratil a kamaradili by jsme se znovu tak by se mu zase lego zacalo libit.
Jinak tady na celym ostrove neni nikdo kdo se zajima o lego.  Je tady nejaky
frajer ktery prodava stary stavebnice na ebay ale to se nepocita ;)

Mojmu otcovi sa LEGO tiez dost paci. Mame to je jedno. Obcas sa ma pytaju, ci
nie som na to uz moc stary... ;)))