 Local / Ceská Republika / 50
Re: Jsou tu 2 lidi! (Bylo: Re: Je tu nekdo?)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Tue, 4 Jan 2000 02:46:41 GMT

To je pravda.  Tady napriklad jezdi autobusy nekde tak kazdou hodinu a po
devatu vecer nejezdi vubec.  Jina hromadna doprava tu neni.  Mimochodem, ty
jezdis autem kazdy den?  Ja jezdim autem vsude, dokonce i do samoobsluhy ktera
je jen asi pul kilometru odsud :)))))

No to si ako moj kamarat ! Ten jazdi autom na druhu stranu ulice do stavkovej
kancelarie ! Ja nejazdim autom kazdy den. Byvam v centre mesta a mam vsetko po
ruke. Ale ked idem niekde mimo Bratislavu na nejaku akciu, alebo aj v
Bratislave niekde dalej, tak idem autom. Alebo v lete ked sa idem kupat, tak
idem vzdy autom. V lete jazdim autom dost casto. V zime menej. Ale zase vecer
ked ideme niekde na nejaku akciu s partou, tak nejdem skoro nikdy autom, lebo
chcem si vypit.

Audi tu mel souseduv syn.  On mel totiz kazdy mesic jiny novy auto protoze
pracoval pro toyotu a tak ty auta mel na lease :)))

No to je super mat na leasing auta... To funguje aj u nas. Ale asi trochu inak
ako v USA. U nas ked niekde pracujes, tak dostanes sluzobne auto, ale nepredaju
Ti ho.

A kdybys mel jen holky tak bys jim kupoval belville? ;))

:)) No asi ano. Ale nielen Belville. Normalne aj mesto. Ale HLAVNE BASIC. Lebo
to su tie najuniverzalnejsie stavebnice. Pri tych decko najviac precvici
fantaziu. Neviem na akej urovni je BASIC dnes, ale v 70 a 80 rokoch to bolo
SUPER ! Dnes neviem, ci to ma taku uroven.

:))) OK ! A dufam, ze budu pekne ! Nech nie su moc tlste ! ;))) Hmmm... uz sa
tesim ! ;))

No to je ten problem!  Hromadna vetsina mistnich zen jsou tluste.  Jsou taky
nekteri ktery vypadaj fajn ale vetsina z nich by s tebou asi nechtela jit na
rande protoze jsi turista.

To fakt ? Ja som sa tesil, ze v Pacifiku najdem tie najkrajsie zeny na svete !
;) Asi budem musiet zajst na Tahiti. Predstavujem si taku mladu, hnedu,
ciernovlasu chutnu, PEKNU Tahitanku, alebo Havajcanku... wooaaah !!! No ale
podla toho co mi pises, tak to asi tak lahke nebude taku najst...

Hahahaa.... no jasne ! ;))) A za jednu princeznicku s psikom Belville Ti dam
aj moj Moon landing zo 70 rokov !!! ;))

Ty ho fakt mas?  To je dobry set.  I kdyz se mi vic libi moderni figurky nez
ty v tom moon landing ktery jsou vyrobeny z jinych legovych soucastek.

Ano mam ten Moon landing. Velmi sa mi paci a dost dlho som ho zhanal. Nakoniec
som ho zohnal z Kanady. Len ma stve, ze mi chybaju tie velke nalepky vlajky
USA. ;((( Teda jedna tam je, ale nie je dobra uz. Na tych astronautoch su tie
nalepky OK, ale na tej vlajke nie su vobec a na tej rakete je zla nalepka. Asi
si skusim dat spravit niekde, len neviem ako. Inak je to velmi pekny set.
No a pacia sa mi aj tie velke figurky. Mne sa tie figurky pacili vzdy. Chcel by
som este ten set s tymi policajtmi. Jeden z nich je na motorke.

Ja ? Nic moc... Polsko, Madarsko, Juhoslavia, Rakusko, Ukraina, Nemecko,
Francuzsko, Svajciarsko. Takze len tak v Europe. Toto leto som mal ist do
Danska, Svedska, Norska, ale som si to sam posral... takze tak.

To je hodne zemi.  Vic nez jsem byl ja asi.  A mnoho vic zemi nez mistni lidi
navstivi za cely zivot.  Prevazna vetsina mistnich lidi nenavstivi jinou zemi
nez kontinentalni usa nebo sousendi ostrovy za cely zivot.  A cim jsi si to

No to som pocul, ze americania vseobecne nenavstivia moc krajin. Dokonca ani NY
nenavstivia vsetci za cely zivot. Ale USA je obrovska krajina, takze sa ani
nedivim.

posral ze jsi nemohl navstivit to dansko, svedsko, norsko?
V dansku by jsi mohl navstivit legoland ;)

Mno... to bolo tak. Bol to moj napad ist v lete s kamosmi do tych severskych
statov. Ale na jar som sa zoznamil s jednou babou a bol som do nej tak "paf",
ze som nezaplatil za zajazd, s tym, ze stravim leto s nou a nepojdem na 17 dni
na sever. No a samozrejme som sa s nou do leta rozisiel. Takze som tvrdol cele
leto doma. ;((( A kamosi boli pekne na severe.... Dost velka chyba zivotna. ;(
A to secko koli zene.