 Local / Ceská Republika / 49
Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Tue, 4 Jan 2000 02:07:22 GMT

No oni tady zadny konflikty nejsou.  Je to takova studena valka.  Lidi na
verejenosti jakztakz spolu vydrzej ale po praci jdou domu a moc se nestykaj.
Bilym lidem se tady rika "haole".  To znamena pitomec havajsky.  Je to podobny
kdyz reknes cernochovi negr.  Na verjnosti je to v poradku nazivat bili lidi
haole i v televizi.  Kdyby se reklo negr tak by se to povazovalo za rasismus.

Haole - to mi pripada ako (citaj odzadu) - elohssa. ;) No inak u nas to je
podobne. A v Cechach to je uplne rovnake ako u nas. Proste ciganov treba
chranit, aj ked su tou najvacsou zberbou v state ! S ciganmi su same problemy,
ale stat ich chrani. ;(( A najlepsie je, ze oficialne ich nazyvaju Romovia. A
ze cigani je hanlive slovo. Ale v prirucke slovenskeho pravopisu nikde nenajdes
slovo Rom, ale len slovo cigan !!! Tak potom preco ich volaju Romovia ? Su to
obycajny cigani ! Je to cele na hovno... Prisamvacku, keby LEGO vyrabalo
figurky ciganov, tak si ich kupim aspon 100 a upalim ich !!! ;) heh... keby tak
spravca vedel co tu pisem...

Trva to 5 let od doby kdyz clovek dostane zelenou kartu.  Jinak muze clovek
dostat obcanstvi ze si nekoho vezme a nebo kdyz vyhraje loterii.

Ty mas teraz 22 rokov ? Alebo sa mylim ?

No ono to ze zacatku je dobry jit k mori ale kdyz jses tady leta tak ono
vlastne to more je jedina vec co se tady da delat.  Napriklad u nas v praci
taky nikdo nechodi k mori.

Huh... tak to je divne. Ale mozno to je divne len pre mna. No ale neviem, keby
som mal zit v tak teplej krajine, asi by som sa siel kupat rad. ;)

Ja si rad
zaplavem s plutvami, alebo sa potapam. ;)

A kam chodis k vode doma?  K rybniku nebo k nejakymu jezeru?

hehe... Mno... Na rybnikoch sa oficialne kupat nesmie, ale mame tu jazera,
takze tam chodim. V okoli Bratislavy je ich niekolko. Ale tu z toho potapania
moc nemas. Nie je to tu tak zaujimave ako v mori. Ale mam rozhodne radsej
taketo otvorene vodne plochy ako bazeny. Bazeny neznasam !

No jsou tu diskoteky ale ja jsem byl na diskotece jenom jednou v zivote.
Radsi chodim do strip baru kde ti nahy zensky tancujou na kline ;)  Taky jsou
na slovensku takovy?

No tu je to tak, ze striptiz mas na diskotekach. Nie vzdy. Ale byva. Netancuje
Ti sice zenska na kline, ani sa jej nesmies dotknut (ma tam vzdy bodyguardov),
ale su pekne tie zenske. No a su tu aj strip bary, ale tych je malo. Mozno 3 v
meste. A tam je dost drahe vstupne. Takze sa oplati ist skor na striptiz v
ramci diskoteky. Ja sice nerad tancujem, ale aspon si nieco vypijem a kuknem
striptiz. ;) Ale v poslednej dobe ma to uz nejak nebavi....

To je dobry napad!  Muzeme rikat sprosty slova odzadu jako treba onvoh nebo
tihs aby tomu spravce nerozumel ;)  Doufam ze si nenapise program ktery bude
cist pozpatku.  On je to dost chytrej chlap.  Jednou mi dokonce napsal e-mail
ve kterym byl udaj o vsech jeho strankach na kterych jsem byl, jak dlouho jsem
na kazdy byl a na ktery obrazky jsem se koukal.

No anglicke slova by som neodporucal pisat ani odzadu. Co ked si to tu bude
citat spravca a NAHODOU si to nejak da dokopy ? ;))) Podla mna bude
jednoduchsie pisat pekne hovno, atd... ;) Nemusime nic pisat odzadu, len
niektore medzinarodne slova ako "xes", atd... ;)) Ale nase ceskoslovenske slova
si mozme kludne pisat normalne. ;)

To si rikal holky na morave ne?  Baba ;)  Katka taky rikala svym kamaradkam
baby.  V praze jsme rikali baby jenom starym zenam a nebo neprijemnym zenam ;)
Katce jsem se posmival ze uz je "starsi baba", byla totiz o rok starsi nez ja.

No. Ono to je tak. Mne to vysvetlovala ta Rachel zo Zlina. V Cechach sa fakt
hovori baba starsim zenam. Ale na Slovensku je to pomenovanie pre mlade
"holky". ;)) A na Moravu sa to dostalo prave zo Slovenska. Takze ked pouzijem
slovo baba, tak budem vzdy mysliet mlade dievca. ;) U nas to je velmi rozsirene
slovo.

A taky jste delali cyber xes?  (pozpatku) ;)  to ja jsem delal s hodne babama
na chatu jeste ve vysoky.  Ale ted uz ne.  A taky jsi nekdy byl na rande s

No cyber xes som robil s par babami na internete. Ale nejak ma to nevzalo. ;)
Proste vyskusal som si to, ale nemozem povedat, zeby ma to bavilo.

nejakou holkou kterou jsi potkal na internetu?  Ja jsem byl ze ctyrma.  Bylo
to ale dost blby protoze jsem nikdy nevedel jak vypadaj.  Jedna z nich dokonce
utekla kdyz mne poprve uvidela :))))))

:))))))))))) To nemyslis vazne ???????? ;))))))))))))))
No ja som sa uz stretol s dost vela babami z Internetu. S niektorymi som aj
chodil. Vlastne s 3 z internetu som chodil. Ale stretol som ich uz dost vela.
Len je to o nervy. Lebo nevies ako ta baba vyzera. Tak som to zacal robit tak,
ze som si predtym pozrel tajne dotycnu babu a az potom som sa s nou oficialne
stretol. ;))) Na tu poslednu som sa bol pozret teraz nedavno, ale nestala za
nic. Akoze dobre sa mi s nou pisalo, celkom sme si rozumeli, ale vobec sa mi
nepacila. Takze som to nechal tak. Ale robim to relativne casto. Niekolkokrat
do roka sa takto stretnem na "blind date" s nejakou babou. ;)
Niekedy to je celkom fajn, ale niekedy sa stavaju trapasy, ze si nemame zrazu
co povedat a je trapne ticho. ;))) To nemam rad. ;)