 Local / Ceská Republika / 31
Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Fri, 31 Dec 1999 03:28:15 GMT

To je dost dlouha doba.  Ja ted nemam kamarady zadny.  Vsichni ze skoly odjeli
odsud pryc do USA.  No a ted v praci jsou jen starsi lidi kteri se moc
setkavat po praci nechtej.

No... to je dost blbe. ;( Kamarati aspon pre mna znamenaju dost vela.
No vidim, ze to budeme musiet spravit tak, ze pridem Ta navstivit na Havaj. ;))
Aspon budes mat s kym vecer niekde vypadnut. ;))) A ukazes mi aj Pontiac !!
;))

Ano, holky jsou divne stvoreni.  Zit bez nich se neda a s nima taky ne ;)
Tak ted mas nejakou holku nebo jsi bakalar? ;)

No nemam. Ako som pisal, asi 2 dni pred Vianocami sme sa rozisli. Teda ona
nechala mna. ;(( Ale vsetci mi hovoria, ze dobre ze sme sa rozisli, lebo ze
bola hrozna ! No mam to teraz tazke. Neviem byt sam. Uz som si zvykol byt stale
s partnerkou.