 Local / Ceská Republika / 24
Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Wed, 29 Dec 1999 01:17:43 GMT

Hezky fotky ;)  Je to na slovensku nebo jste nekde na rekreaci?

No je to na Slovensku v Bratislave na Devine. To je taka zrucanina hradu este z
Velkomoravskej rise. Je tam pekny vyhlad na Dunaj, na Rakusko a je vidiet az do
Viedne ked je pekne. Heh... ale inak, kazdy kto si pozrel tu fotku sa ma pytal,
ci to je niekde na dovolenke. ;))

Kdo jsou ty ostatni lidi v tech obrazcich a v jakym meste vlastne bydlis?

Tak to su moji kamarati. To dievca s tymi kuceravymi (kudrnatymi) vlasmi je
moja priatelka. A potom su tam moji kamarati a ta druha holka je byvala
priatelka jedneho z nich. Mimochodom... prave pred Vianocami (asi 2 dni) mi
oznamila, ze so mnou nechce uz chodit. Dost mi to pokazilo naladu. A udala take
PRIMITIVNE dovody, ze tomu ani nemozem uverit. Najhorsie je, ze ja uz 4 roky v
kuse (bez prestavky) chodim s nejakym dievcatom a teraz by som mal ostat sam.
Bojim sa toho. Neviem co budem robit. ;( No je to dost na hovno... ;( Dost mi
to cele pokazilo sviatky.
Ty si na tom ako ? Mas nejake dievca, alebo si uz zenaty ?
No a na Tvoju druhu otazku odpovedam - byvam v Bratislave. ;) To je teraz
hlavne mesto Slovenskej republiky.

Pokusim se oskenovat svoje foto jestli nejake najdu!  Myslim si ze jsem byl
naposledy focen kdyz mi bylo tak 19.

heh... no budem rad, ked ta uvidim. Aspon si budem vediet predstavit s kym sa
tu bavim. ;)