 Local / Ceská Republika / 55
Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Sun, 9 Jan 2000 03:54:42 GMT

Heh, kdyz jsem byl na universite tak tam taky byla jedna cikanka.  Bylo ji 65
let.  Porad se chtela se mnou bavit a chtela aby jsme nekam sli.  Ja jsem se
vzdycky nastesti vymluvil.  Byl tam taky jeden chlap z Rumunska a on s ni
nekam sel.  On byl take zenaty a bylo mu asi 30 let.  Ona pak mu psala
milostne dopisy a kdyz on odmitnul tak se mu nejak vloupala do pocitace a
smazala mu vsechny jeho programy ktery mel za domaci ukol.  On pak propadnul a
musel opakovat celej kurz znovu.  Jsem rad ze jsem to nebyl ja :-))))))

Hehe... no u nas cigane nevedia co to je pocitac, nieto este Internet ! ;))
U nas cigani ani nechodia do barov, alebo na disko, kam chodia biely. Aspon v
mestach nie. Na dedine mozno ano. Proste u nas cigan skonci zakladnu skolsku
dochadzku a konci... Viac nevedia nic.

Ty mas teraz 22 rokov ? Alebo sa mylim ?

Ano, taky 22.

No nie TAKY, ale mas 22. ;) Lebo ja mam 28... ;( Uff... som stary uz... ;(
To uz clovek nie je ani v posteli taky ako v 18... heh.

Muj kamos ze zakladni skoly taky chodi porad na stryptyzy.  Utraci vsechny
penize co ma na prostitutkach a na tanecnicich.  Utratil za ne tisice dolaru.
On je o rok mladsi nez ja, vazi 150 kilo a nikdy nemel poradnej zenskej
vztah. :)  Zensky na striptyzy stoji za hovno.  Zatimco ma clovek penize tak
ho milujou ale jakmile mu prachy dojdou tak ti reknou neco jako "co tady furt
delas?" a naznaci ti abys vypadnul.  Ten muj kamos to ale jeste neprokouknul a
porad do nich cpe prachy a doufa ze nejakou z nich dostane.

hehehe... no tak to je nejak aj u nas. Ale... tu si bezny clovek hlada skor
dievca podla povahy, podla spolocnych zaujmov a tak... Ten fyzicky vyzor nie je
asi na 1. mieste. Proste ludom tu ide skor o to, aby to bola inteligentna zena,
aby sa s nou dalo rozumne porozpravatm aby ste si rozumeli. No a to s takou
stripterkou... hehe.... no neviem. ;)))))

No to je dobry napad i kdyz bych nechtel aby to nejaka udelala mne :(
Vetsina tech holek z internetu byli osklive baby ;) a nestali za nic.

Ano. To sa stava. Ale tomu sa ja snazim vyhnut prave tak, ako som Ti pisal, ze
si tu babu najprv pozriem tajne. ;)) Heh... a ked je skareda, tak "I'm sorry".
;)) Nedavno sme s kamosom bol checknut jednu takuto babu z internetu. No
strasne nieco ! ;))) Sme skoro utiekli... ;)