 Local / Ceská Republika / 27
Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Thu, 30 Dec 1999 02:21:14 GMT

No to je smula :(  Ale mas Lego! ;)  Kdyz me moje holka odjela tak jsem se
prave vrhnul do lega.  Trochu to pomaha stresu a taky mi to trochu zdvihlo
naladu.

No... LEGO a kamosi. Mam celkom dobru partiu kamosov, tak keby ich nebolo, tak
som asi na dne. Su to moji najlepsi kamarati ! Niektorych poznam uz 20 rokov.

Ty si na tom ako ? Mas nejake dievca, alebo si uz zenaty ?

No ted prave ne.  Ale moc se do toho nehrnu.  V poslednich dvou rocich jsem
mel totiz 2 japonky, 1 cernosku, 1 filipinku ktera byla vic nez o 10 let
starsi nez ja a jednu holku z moravy ktera byla na havaji na rekreaci.
To je dohromady kolik?  Hmmm, ani to nechci pocitat ;))
Vsechny byly teda zvlast ;)  Nikdy 2 nebo vic najednou ;)))
Ta holka z moravy se jmenovala Katka a tu jsem mel nejradeji a byla jedina ze
kterou jsem se nerozesel ze sve vlastni vule.  Musela totiz jet zpatky domu.
Porad si piseme ale nevim jak to pujde dal protoze jsme oba na jiny pulce
zemekoule.  Reknu ti teda ze holky od nas jsou nejlepsi.

heh... no vidim, ze mas toho za sebou dost. ;) Ja tu az take exoticke moznosti
nemam. Raz som sa snazil o jednu Cypercanku (studovala tu), ale z toho nic
nebolo. A potom som chodil jeden cas s Marocankou. Velmi prijemne dievca. Ale
odisla do Maroka. No a potom som mal pauzu chvilu. Inak moja zatial najlepsia
holka sa volala tiez Katka ! Zial v maji sme sa rozisli. ;(( A teraz v januari
sa bude vydavat za totalneho pitomca ! ;((( Nechapem tie dievcata... Toho
vztahu s Katkou mi je dost luto.

Inak asi si zabudol odpisat na jeden prispevok tu nizsie. Tam kde som Ti kladol
na konci par otazok. ;))