 Help on Searching

 Local / Ceská Republika / 40
39  |  41
Re: P.S. :-)
Newsgroups:
lugnet.loc.cz
Date:
Sun, 2 Jan 2000 06:03:00 GMT
Viewed:
3404 times

In lugnet.loc.cz, Rene Virsik writes:

Taky jsem jednou davno mival hodne kamaradu ale to bylo jeste doma v Praze.
Ve skole jsme se kamaradili skoro cela trida.  Tady se moc lidi spolu
nekamaradi.  To je docela blby.

No to bude asi americky naturel. ;) V televizii to vzdy vykresluju tak, ze v
USA je kazdy s kazdym velky kamarat, ale asi to tak nebude.

No to mas asi z reklam ne?  Tady je kazdy s tebou kamarad kdyz mas prachy.  Ja
nevim jak to je v kontinentalnich usa ale na havaji mimo praci se lidi spolu
moc nestykaj.  Teda jenom mistni lidi s mistnima.  Toto je obraz:
Mistni lidi se stykaji s mistnima.  Tech je tu vic nez 2/3.  Nevypada dobre
kdyz se vic bilich lidi styka sami se sebou.  Tak mnoho bilich lidi se snazi
stykat se s mistnima lidma ktery je mezi sebe neprijmou.  Tak ti bili lidi se
spolu nechtej stykat aby to vypadalo na verejnosti.

Myslim si, ze tu v
Europe maju ludia k sebe nejak blizsie. Neviem. To je moj nazor. Faktom ale • je,
ze mat dobrych kamaratov je super vec !
Inak Ty mas americke obcianstvo ?

Ne zatim jeste ne, az za 2 roky.  Zatim mam zelenou kartu kterou jsem dostal
zkrz myho tatu ktery tady ucil na universite.

No vidim, ze to budeme musiet spravit tak, ze pridem Ta navstivit na • Havaj. ;))
Aspon budes mat s kym vecer niekde vypadnut. ;))) A ukazes mi aj Pontiac !!
;))

Dokonce ti ho necham ridit. ;)  A bez ridicaku ;)  Ty by jsi zase mohl • privyst

Ozaj a kam sa da v Honolulu ist tak vecer von ? Alebo kam chodia havajcania sa
bavit ?

No moc nikam.  Jsou tady nejaky kluby kam se da jit ale stoji to za hovno.  K
mori chodi vetsinou turisti.  Ja jsem napriklad nebyl u more asi 4 roky.

nejaky ty model team modely a ukazat mi je.  Jsem zvedavej na ten 5563 jestli
je opravdu tak dobrej jak rikas ;)

Nooo... no podla mna je fakt celkom pekny. Opakujem - nie je to to co 5571,
ale.. mne sa vazne paci. A este by som Ti mohol priniest ukazat Model Team
Ferrari F1. To je promo model Shell, ale je fakt podareny. Ma cislo 1 a patri
Michaelovi Schumacherovi. Aj ked jeho meno tam neni. Ale som si to zistil.

Ja mam model 8445 ktery je technicky model z roku 99.  Ma v sobe jenom cerny,
sedy a zluty soucastky.  Neni spatny.  Ma v sobe hodne cool soucastek.

No nemam. Ako som pisal, asi 2 dni pred Vianocami sme sa rozisli. Teda ona
nechala mna. ;(( Ale vsetci mi hovoria, ze dobre ze sme sa rozisli, lebo ze
bola hrozna ! No mam to teraz tazke. Neviem byt sam. Uz som si zvykol byt • stale
s partnerkou.

No je to tezky.  Ale zvyknes si nebo si najdi nejakou jinou ktera bude
prijemnejsi.  Nejradeji bych si nasel holku ktera ma taky lego jako konicka.
To by bylo super.  Napriklad zpravce tohodle serveru potkal svoji zenu na
internetu pres svoje stranky a ted oba pracuji na lugnetu.  Oba prej cely
zivot sbirali lego.

No to by bolo super ! Moja byvala holka (nie tato posledna, ale ta predtym -
Katka) mala pre LEGO tiez velke pochopenie a sa jej tiez velmi pacilo. Jej sa
velmi pacili tie najmensie modely. Mala niekolko doma, ci uz odomna, alebo si
sama kupila. Je to fakt super ked ma aj tvoje dievca ako zalubu LEGO. Len vies
ako to je... taku najdes dost tazko. Aj ked nedavno som bol s kamosom u jednej
pani, ktora nam chcela predat 2 LEGA (piratske), ale boli v dost zlom stave.
Ale keby si videl tu jej dceru ! Mohla mat asi 16 rokov, ale ona sa do toho
LEGA totalne vzila ! Nam ukazovala vsetko, ze ako co funguje... ;))) Volala sa
Sona a bola aj velmi pekna. :) Len sa asi nahnevala nakoniec, ked sme tie LEGA
nezobrali. ;) Ale napriklad ona by bola ako partnerka super, lebo bolo vidno,
ze ma to LEGO fakt rada. Mala aj dalsie stavebnice, ale tie nepredavala.

To je zajimave.  Ja jsem nikdy nepotkal zadnou holku ktera si kupuje lego.
Tak si treba chvilku zahrajeme s legem a potom si s ni vlezu do postele ;)
Kdyz budeme hotovy tak si zapalime cigaro a pak si budeme zase hrat s
legem ;)))))  Kdyz mi bylo 13 tak se nam sousedi smali a rikali prej:  "To
pujdete na rande a pak prijdete domu a budete si hrat s legem nebo co?"  Ja si
ted myslim, proc ne? ;)))
Kdyz tady byla Katka tak jsem si zrovna koupil to 8448 superauto a moc se ji
to libilo.  Kdyz poprve videla tu krabici tak rikala "ty brdoooo" (ona je
totiz z moravy) ;))