Subject:
SWELug8
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 1 Aug 2005 17:00:49 GMT

Nedanstående text kommer från Jan Kaskinen i Huddinge. Skickas genom mig då det
krånglar för honom.

Hej alla Legofans Dags för en ny Swelug träff för nya som gamla.
Träff nummer 8 i ordningen kommer att hållas i Huddinge/Stockholm närmare
bestämt Flemingsberg.
Karta kan mailas.
Det som gäller nu är bestämmning av datum.
Förslag som finnes är Lörd-Sön 29-30 okt för att då bör alla fått lön och kan ta
sig hit.
Andra förslag skall ha kommit in senast den 11 Augusti.

Sedan gäller det
Ämnen/Områden.
Förslag finnes på:
ULV-tävling
Robotwars
Micro med tema castle(16 x16 plattor?)
Köp o Sälj för de som vill.
Har ni några andra förslag skriv och berätta.
Lokalen är ca 60 kvm och är uppdelad i 2 rum .
Jag kommer ha tillträde från 12.00 - 12.00 nästa dag.
Övernattning är ok bara man har med sig liggunderlag och sovsäck eller dyl.
Toalett finnes. Spis o kyl finnes. Bord och stolar finnes.
Pizzeria med fullt sortiment som hamb, korv och andra rätter finnes ca 300 meter
från lokalen öppet till 22.00
De har även vanlig mat för att laga själv som smör,bröd etc
Det finnes även en kvartersbutik som ligger ca 50-100 m som är öppen till 22.00
Det som är värre är parkeringsplatser men det ska nog lösa sig.
Kommer folk på förmiddag/dag så bör det finnas platser.
Maila mig på jankaskinen@yahoo.se om det är något som det undras över.
MVH Jan Kaskinen