Re: SWELug8
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 26 Oct 2005 22:39:43 GMT

Hej Allihopa.
Speciell till Tobbe eller den som vet måtten på ULV rampen.
Då Tobbe inte kan komma måste väl jag bygga en ramp.
Men i vilka mått är den gamla Bredd x längd och bredd x längd/bil?
Hoppas någon kan svara på detta under Torsdagen så jag hinner bygga en ramp.
Ang LRW så verkar det inta som om någon byggt en robot så det verkar ju gå
hädan.
Tobbe har ju sin från förra träffen men dom dyker ju inte upp:( .

Många åker ju tåg eller buss hit.De som åker söderifrån Skall helst säga till
att de vill gå av vid FLEMINGSBERG STATION som är en station innan T-Centralen
och sparar 50:- och 1/2 timmes resa(även tåg biljetten blir billigare.

De som kommer med buss hamnar vid InterCityterminalen som ligger i anknytning
med T-Centralen och pendeltåg som går mot SÖDERTÄLJE spår 10-14 någonstans. Det
står skyltar i taket.

Detta gäller även de som kommer norrifrån med tåg om det inte går vidare mot
Göteborg el Malmö då ni kanske kan stiga av vid Flemingsberg(stationen efter
T-Centralen)
När ni kommit till Flemingsberg så kan ni antingen ringa mig på 070-499 64 10
eller om jag har tur sitter mina SweLug lappar kvar som visar vägen.
Välkomna än en gång.
Janne