Re: SWELug8
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 17 Oct 2005 18:37:08 GMT

In lugnet.loc.se, Johan Vettefors wrote:
Hej!

Som sagt så tänker jag komma på SWElug 8 29-30 oktober och om jag ännu inte har
anmält mig så gör jag det nu.

Då jag tänker åka tåg börjar det bli dags att boka biljetter.
Undrar därför följande:

När under lördagen har ni som anmält er tänkt komma?

Har ni byggt eller tänker ni bygga några borgmoduler?
I så fall vilken standard bygger ni efter?

Vi ses!

Johan Vettefors

Hej Johan (och andra som kan bo på vägen)
Hoppas du fått mina meddelanden.
De går iaf ut på att du kan få hyra en bil och att jag och Akira + ev fler
hoppar på efter vägen och att vi alla delar kostnaderna.

Mejla gärna eller ring mig...fler som är intresserade kan höra av sig till mig
så länge så kan jag samanställa intresset....plan B är att jag hyr bil och
plockar upp på vägen.

mvh
Andreas, Jönköping