Re: SWELug8
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 15 Oct 2005 20:32:04 GMT

Hej!

Som sagt så tänker jag komma på SWElug 8 29-30 oktober och om jag ännu inte har
anmält mig så gör jag det nu.

Då jag tänker åka tåg börjar det bli dags att boka biljetter.
Undrar därför följande:

När under lördagen har ni som anmält er tänkt komma?

Har ni byggt eller tänker ni bygga några borgmoduler?
I så fall vilken standard bygger ni efter?

Vi ses!

Johan Vettefors