Re: SWELug8
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 13 Oct 2005 20:36:15 GMT

In lugnet.loc.se, Harri Manni wrote:
Hej alla Legofans Dags för en ny Swelug träff för nya som gamla.
Träff nummer 8 i ordningen kommer att hållas i Huddinge/Stockholm närmare
bestämt Flemingsberg.
Karta kan mailas.
Det som gäller nu är bestämmning av datum.
Förslag som finnes är Lörd-Sön 29-30 okt för att då bör alla fått lön och kan ta
sig hit.

Någon som har koll på vilka som tänker dyka upp? Jag har i alla fall planerat
att delta. :)

Fanns det en lista eller kan man lista här?
Jag håller koll eftersom jag håller i träffen.
Det är bara att skriva som du, lista här.Jag hoppas Tobbe hänger på.Han kan ju
skriva någon rad så man vet att han lever.6 st än så länge som hört av sig.
Mvh Jan Kaskinen