Re: SWELug8 + 8421 (Kranbilen)
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 2 Aug 2005 11:32:22 GMT

Jag anmäler mig och meddelar om det blir någon ändring. Någon som tänker sig kör
förbi Jönköping och kan plocka upp mig?...eller dela på hyra för bil (är billös
sedan någon vecka och kommer nog vara det ett tag).

Dessutom kan jag meddela att 8421 (Kranbilen) kommer in på www.hikmet.se
fredag och kommer kosta  (håll i er) 1098!!!!!
(Fattar ni varför jag väntat med att köpa den?)
Jag kan såklart ta upp beställningar och ta med mig (om det inte blir
jättemycket och jag får ta tåg eller nått.....men då om man kan sätta in på mitt
konto eller nått)

MVH
Andréas