Re: SWELug8
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 3 Aug 2005 22:32:01 GMT

Lokalen vart bokad till den 29-30 Okt (SÅLÄNGE)och det var tomt båda helgerna
innan än så länge.
Det var det om lokalen
Tack Tobbe för att jag fick koma med i listan.
Idag fick jag 5 mail från Lugnet att jag var godkänd för att lägga in news.Så
många gånger försökte jag innan Ralf fick lägga in news om Swelug8.
Ha det alla fans. Banan kommer att vara någotsånär funktionerande tills Oktober
2 av 3 spår bör vara igång.
Mvh Jan Kaskinen