Subject:
En kul bild säger mer än tusen ord.
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Fri, 29 Jul 2005 19:36:49 GMT

Hej det poppade just upp en kul annons.

http://www.tradera.com/auction/aid_16586294

Läs texten...och kolla på bilden.

...för fler kul skratt så kan man kolla runt bland de andra annonserna...det är
vissa som försöker att lägga upp gubbar i någon kul scen och sedan sälja dem med
en beskrivning...ex flicka plockar blommor i skogen ...osv...kul att se hur
kreativa folk kan vara...eller den som fortfarande (vet ej hur många varv den
gått) försöker sälja en legogubbe i nyckelring som helt uppenbart är en
playmogubbe...vissa försöker ju ...eller de som försöker dölja att det
egengligen är plagiat...jaja...fortsätt sola och njuta av semestern...själv
börjar allvaret på måndag.

/A