 Help on Searching

 Local / Polska / *100 (-100)
  Re: Pilna sprawa

(...) He he. Dlatego wlasnie od dluzszego czasu nie kupuje nic na Allegro - chyba, ze trafi sie cos naprawde wyjatkowego. Lego sprzedawane jest glownie przez dzieciaki, ktore juz z tego wyrosly; te aukcje prowadzone sa niepowaznie, klocki prawie (...) (20 years ago, 5-Jul-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Pilna sprawa

(...) Odpowie, ze nie ma aparatu albo towar ma u cioci albo program pocztowy nie przyjmuje mu zdjec :)))) Kurcze, na Allegro nie ma nawet linka pod ktorym mozna zglaszac takie sprawy. Te ich "sprawy techniczne" odpowiadaja na wiadomosci z (...) (20 years ago, 5-Jul-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Pilna sprawa

(...) Faktycznie, wyglada podejrzanie, zwlaszcza, ze ma juz negatywa za niewyslanie Lego. Wyslalem maila do goscia z prosba o dostarczenie zdjec pudelek, ciekawe, co odpowie. (20 years ago, 5-Jul-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Pilna sprawa

(...) Allegro chyba tez nie dziala :((. Jesli chodzi o aukcje, to moim zdaniem nic nie mozemy zrobic, chyba ze wystartujesz w aukcji i dostaniesz w paczce pionki od "Chinczyka", ale wtedy to i tak sprawa dla policji (20 years ago, 5-Jul-04, to lugnet.loc.pl)

  Pilna sprawa

Panowie, Forum Lego.jelenia chwilowo nieczynne, wiec ta droga chcialem spytac, co myslicie o sprawie. W tej chwili na Allegro jakis gosc sprzedaje po kilka egzemplarzy nowych, nieuzywanych kompletow Lego. Po pierwsze, wszystkie trzy juz wyszly z (...) (20 years ago, 5-Jul-04, to lugnet.loc.pl)

  Zestawy autorskie

Witam wszystkich. Od dzis na stronie mojego sklepu umiescilem w ofercie pierwszy zestaw autorski. Jest to praca Andrzeja Sz. ;) (URL) mi prosze swoje opinie o tym. Poza tym goraco zapraszam do publikowania swoich wlasnych zestawow autorskich, bo (...) (20 years ago, 30-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Postulat

(...) Oczywiscie, doskonaly pomysl. Moge przygotowac taki tekst. Wpierw jednak trzeba wspolnie ustalic tresc postulatu. -- shgg. (20 years ago, 24-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) Ze czegos brakuje - nie powiedzialem. Ze Twoj sklep nie jest jedyny, to pewne. Ale przyznaje, ze "najbardziej znany" to pojecie wzgledne; powiedzmy wiec, ze to ja trafilem do niego pozniej niz do innych. (...) Bardzo sluszna strategia. Moze (...) (20 years ago, 24-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Macku, (...) Masz racje, zrobie go jako jeden z dzialow mojego sklepu (...) Co mi brakuje w sklepie? Ktory Twoim zdaniem sklep jest najbardziej znany w Polsce? Wiesz co, nie nastawiam sie na duze zyski (jesli wogole beda) zwiazane ze sprzedaza (...) (20 years ago, 24-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Postulat

Witam, (...) Sens jest jak najbardziej. Choc skutecznosc, hmmm...Ale oczywiscie probowac trzeba. Co myslicie o tym, abym wymyslony juz tekst postulatu umiescil na swojej stronie do pobrania przez chetnych. Oczywiscie na stronie bylby tez tekst (...) (20 years ago, 24-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Postulat

(...) Nie. Chodzi mi o to, aby towary zamówione na S@H byly wysylane do Polski. W chwili obecnej kazdy moze zlozyc tam zamowienie, ale przesylki wysylane sa tylko do Austrii, Australii, Belgii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, (...) (20 years ago, 24-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Re: Postulat

Czesc!!! O ile dobrze Cie rozumie to chodzi o to ze bylby taki polsko jezyczny i dzialajacy w polsce oficjalny sklep internetowy LEGO, taki jek ten (URL) . Jesli tak to bardzo chetnie sie dolacze do tej akcji, sa tam takie zestawy jak chodzby K9916, (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Postulat

Witam, Jak doskonale wiecie, sporo ciekawych produktow Lego pochodzi z serii limitowanych, dostepnych wylacznie przez Shop@Home. Wiecie tez zapewne, ze serwis ten nie obsluguje klientow z Polski. Co ciekawe, przeszkoda nie sa utrudnienia w (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Czesc!!! Gdyby LEGO zaczeto produkowac w chinach kosztowaloby 5 razy mniej. W Dani sa wysoki koszty produkcji - kto pujdzie tam pracowac za miske ryzu?? Co do tych wyprzedarzy to raczej sprzet sezonowy jest wyprzedawany: w wakacje kupilem sobie (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) Za ktora granica? :) (...) O, tutaj trafiles w sedno. Lego w Polsce nie jest szczegolnie drogie, w porownaniu np. z Wielka Brytania czy Niemcami. Problemem jest to, ze Polacy mniej zarabiaja. Ponadto w krajach Europy Zachodniej czy w Stanach (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  OT: Piko (Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalcow)

(...) E tam, Piko, porzadny parowoz Roco czy Maerklina kosztuje 1500 zl. Kazde elitarne hobby jest drogie. (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) Dziekuje za pozdrowienia. Szczerze mowiac, troche zwatpilem w sens tego przedsiewziecia. Obawiam sie, ze nie majac latwego dostepu do zrodla tanich elementow koszt wyprodukowania chociaz kilku custom kitow bedzie do tego stopnia wysoki, ze nie (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Krzy¶ku (...) To juz wiem :) (...) Twój optymizm Twoj optymizm mnie urzeka, faktycznie, jak nie sprobujesz to nie wiesz. (...) A powiedz mi, do ktorego forum dasz link, bo ja proponuje do obu tzn: (URL) do Lunetu chyba znasz, a logo (jesli (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) Sprzedaz klockow na sztuki to swietny pomysl - sam chetnie kupie co bardziej interesujace elementy w korzystnej cenie. Mysle, ze osobny sklep nie bylby potrzebny (kto by go znalazl?), lepiej zrob dzial glownego sklepu. Ale... Rozumiem, ze (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Czesc!!! (...) Jaki kompromis? Dopuki ludzie ne zaczna zarabiac, albo ceny nie spadna (z drugiej strony patrzac to ceny nie sa zle jak na taki material jakim jest LEGO dla porownania powiem ze sama lokomotywa firmy piko ktora ma troche ponad 10 cm (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Darku, pochodze z Jeleniej Gory :) (...) Dopoki nie sprobuje (sprobujemy) to nie bedzie wiadomo czy wyjdzie. Prawda? (...) Ceny nie zachecaja, to fakt, ale moze uda sie znalezc jakis kompromis. Mysle, ze trzeba sprobowac. (...) Darku, zaraz (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Witaj ponownie!!! Co do sprzedawania pojedynczych klockow to sa dwa sposoby: 1. Musialbys rozkladac nowe zestawy na czesci 2. Skupowac je na allegro (teraz jest tam model 8466, ale drogi - 400 zl) Ogolnie to ciezko jest wycenic pojednyczy klocek (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Czesc ponownie, (...) Tak tez mysle, nie wiem tylko jeszcze skad brac te klocki. Na razie mysle o skupieniu troche od ludzi uzywanych (moze Allegro). Masz (macie) jakies pomysly? (...) Wszystko sie zgadza, popularnosci takiej jak za granica nie (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Czesc!!! Co do tej sprzedarzy LEGO pojednczo to swieny pomysl. Nieraz slysze, ze ludzie odstawiaja zestawy w kat tylko przez to, ze zgubili pare klocków i nie umia juz ich zlozycz. Mozliwosc pojednyczego kupna dalaby im mozliwosc zakupienie (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Witam wszytkich (...) Ten pomys³ z pojedynczymi elementami jest bardzo dobry, pytanie tylko, jaki asortyment bêdzie dostêpny i jakie bêd± ceny. Na pewno wielu z nas, którzy co¶ buduj±, uzupe³nia swoje zasoby w zagranicznych sklepach m.in. (...) (20 years ago, 23-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Czesc dzieki za pozdrowienia!!! Nie bede ukrywal, ze twoj sklep jest najlepszy w Polsce. Gdybys dodal dzial w ktorym sprzedawane by byly klocki z osobna to bylby najlepszy na swiecie (prosze dodaj taki dzial). Co do sprzedawanie swoich pomyslow itp. (...) (20 years ago, 22-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) No to juz jeden wiecej :) Cos o sobie. Moze juz kiedys odwiedzaliscie moja strone sklepu internetowego. O polskim forum Lugnet dowiedzialem sie ze strony Tomka Zajaca (pozdrawiam), który to swego czasu umieszczal (razem z bratem) swoje MOC-e w (...) (20 years ago, 22-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) O tym, ze dany model trafia do galeryjki po lewej stronie decyduje niestety nie jego tworca, tylko moderator (kurator) danej grupy. Trafiaja tam tylko najlepsze modele, albo modele najbardziej znanych konstruktorow (co nie jest jednoznaczne). (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) Wlasnie poslalem pierwsze zdjecia Darkowi Mrozowi. Zapisalem sie tez na lego.jelenia, ale cos nie ma odzewu. Jak sie tam zadomowie, podrzuce co nieco na strone z MOCami. Jesli chodzi o Demaga, to uzyla swietnych elementow zdalnego sterowania (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Mam kilka projektow, ale zadnego jeszcze nie zaczalem. Brakuje mi jednego silnika. Na najblizszy model poczekamy az kupie sobie mindstorms (wspominalem juz o nim pare postow w wstecz). Masz moze jakies zdjecia swoich MOCs. Jeœli tak to podaj jakiœ (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Dzieki za odzew, takze ten e-mailowy, dzieki ktoremu uslyszalem o forum lego.jelenia. Nad czym teraz pracujecie? U mnie na warsztacie bardzo duzy dzwig na podwoziu kolowym. Uparlem sie, zeby przeskoczyc Demaga zbudowanego przez Jennifer Clark. (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Jeszcze raz ja. Zapomnialem o paru sprawach, a mianowicie jestem konstruktorm technc itp. ale zbieram rozne zestawy. Zajmuje siê MlCad i Ildrav - na mojej stronie mozna znalezc pierwsze wirtualne konstrukcje. Nie wspolpracuje z takimi (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) Witam serdecznie! Na razie jest nas malo, ale mam nadzieje, ze z czasem sytuacja sie zmieni - robie wszystko w tym kierunku. (...) 25 lat, Warszawa, Pirates, Classic Castle, troche Technic (ale tylko jako kolekcjoner, nie konstruktor). Jestem (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Imie i nazwisko znacie, ale czesto podpisuje sie jako TT. Mam 14 lat. Kolekcjonuje wszytko co zwiazane jest z technic ale nie bionicle. Mam strone www.legott.republika.pl i katalog na brickshelfie (URL) Obecnie zalogowuje sie na niemiecki ebay i (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Lego Store in Poland?

(...) Mark zwrocil sie z tym pytaniem tez bezposrednio do mnie (link powyzej prowadzi do mojej galerii na Brickshelfie), dlatego nie dublowalem odpowiedzi tutaj na forum. (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Po latach czytywania Lugnetu-Technic przypadkiem zauwazylem, ze jest tu polskie forum. Milo, chociaz malo nas. Moze cos o sobie. Lat 32, Szczecin, siedze w Technicu (bez Mindstorms), mój starszy syn glównie w Systemie (najchetniej Star Wars), a (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Lego Store in Poland?

(...) Hi Mark, I've just checked my local Polish forum here at Lugnet for the first time and found your message. A little late, I guess, but still no replies... The pictures you saw on Brickshelf are most probably a private offer from someone, who (...) (20 years ago, 17-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Katalog 2004

Szczerze mowiac to niemam nic przeciwoko klockom ktore zaczely pojawiac sie w 1999 (zesatw 8448 itp.) Ja buduje z technic i nie ma to dla mnie zadnej roznicy, wogole te bez guzikow latwiej jest zamontowac, ale jesli chodzi o te dlugie to z guzikami (...) (20 years ago, 16-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Re: Katalog 2004

(...) Bylyby to zupelnie udane modele, gdyby zostaly zaprojektowane przy uzyciu normalnych belek. Nie rozumiem strategii TLC - nagle zaczeli brzydzic sie guzikow? Belki bezguzikowe sa moim zdaniem dobrym uzupelnieniem klasycznych elementow, ale nie (...) (20 years ago, 15-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Katalog 2004

Wlasnie mam przed soba polski egzemplarz katalogu na 2004 (w zielonej okladce). Z technic doszly dwa godne uwagi modele 8436 i 8435. Natomiast z racers doszly produkty ferrari oraz dwa zestawy na sterowanie: 8369 za 140$ (URL) 8378 za 40$ (URL) (...) (20 years ago, 15-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Recenzja 8466

(...) U mnie juz teraz opadaja o co najmniej centymetr. (...) Chetnie bym zrecenzowal, ale sam tez ich nie mam i raczej nie planuje zakupu. Jako modele nie podobaja mi sie, a placic ponad piec stów za same silniki nie mam zamiaru. Ale poszperaj (...) (20 years ago, 15-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Re: Recenzja 8466

Witaj!!! Posiadam ten model i w zeszlym roku placilem za niego ok. 460zl. Mysle, ze to nie jest wygurowana cenna w porównaniu do zestawów 8366 i 8475. Zgdzodze sie co do twoich uwag na temat jego ukladu kierowniczego, oraz przedniego zawieszenia - (...) (20 years ago, 15-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Recenzja 8466

Czesc, Trzeba troche rozruszac to forum, dlatego postanowilem zamiescic tutaj recenzje mojego nowego nabytku, Off-roadera, zestawu o numerze 8466. Jest to chyba dosc popularny model, dlatego licze, ze mój post wywola jakis odzew. Zestawu praktycznie (...) (20 years ago, 14-Jun-04, to lugnet.loc.pl, FTX)

  Witam was wszystkich!!!

Czeœæ!!! Dzis dowiedzailem sie o polskim LUGNET - cie. Jesli chodzi o mnie to bardzo chetnie bede wspolpracowal. Jesli chcecie pozac moje Moc-e to ponizej podaje linki: www.legott.republika.pl (prosze o wpis w ksiedze gosci) (URL) TT p.s. od dzis (...) (20 years ago, 12-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Lego Store in Poland?

I was checking out the new pictures on Brickshelf and noticed this folder: (URL) a new Lego store open up in Poland? Mark P LoB (20 years ago, 23-May-04, to lugnet.loc.pl)

  looking for help for sets from Poland

I've been looking for Explore (Baby) sets 5451 & 5450, and I came across this site: (URL) lists them both, plus I found sets 5424 and 2514 which I would like as well. I live in the US, and unfortunately can't speak/read a word of Polish or even find (...) (21 years ago, 11-Nov-03, to lugnet.loc.pl)

  Re: pixel do santiago

Masz na my¶li w³asne konstrukcje? U¿ytkownik "pixel" <pixsrv@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:HEx1G4.24G1@lugnet.com... (...) (21 years ago, 7-Oct-03, to lugnet.loc.pl)

  pixel do santiago

napisales ze zbierasz duze techniki masz jakies swoje moce? pixel (21 years ago, 15-May-03, to lugnet.loc.pl)

  Re: Club of Europe

(...) <SNIP> (...) Hi Matthias, Sorry for this inconvinience. I should have responded only to the Dutch (lugnet.loc.nl) instead of all those country's. Regards, Ludo (21 years ago, 10-Mar-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.ch, lugnet.loc.de, lugnet.loc.es, lugnet.loc.pt, lugnet.loc.gr, lugnet.loc.pl, lugnet.loc.fi, lugnet.loc.cs, lugnet.loc.cz, lugnet.loc.ro, lugnet.loc.ru, lugnet.loc.si, lugnet.loc.sk)

  Re: Club of Europe

(...) Hi Matthias, ..and a babelfisch translation from Dutch to English would not help much.. :-) Herewith Ludo's story translated: /start/ Hi Paul, Thanks for this proposition. We, some Vlamingen (=people from the Dutch speeking part of Belgium (...) (21 years ago, 9-Mar-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.ch, lugnet.loc.de, lugnet.loc.es, lugnet.loc.pt, lugnet.loc.gr, lugnet.loc.pl, lugnet.loc.fi, lugnet.loc.cs, lugnet.loc.cz, lugnet.loc.ro, lugnet.loc.ru, lugnet.loc.si, lugnet.loc.sk)

  Re: Club of Europe

"ludo soete" <ludo.soete@village.uunet.be> schrieb im Newsbeitrag news:HBE4CE.71F@lugnet.com... (...) I am not quite sure if everyone here is able to read Dutch?!!! (21 years ago, 7-Mar-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.ch, lugnet.loc.de, lugnet.loc.es, lugnet.loc.pt, lugnet.loc.gr, lugnet.loc.pl, lugnet.loc.fi, lugnet.loc.cs, lugnet.loc.cz, lugnet.loc.ro, lugnet.loc.ru, lugnet.loc.si, lugnet.loc.sk)

  Re: Club of Europe

(...) <Knip> Hallo Paul, Hartelijk dank voor dit voorstel. Wij, dit zijn enkele Vlamingen, zijn ook van plan om, indien mogelijk, een Club op te richten. Zo, alle hulp van ervaren personen zoals jullie van De Bouwsteen, is hartelijk welkom. Wij (...) (21 years ago, 7-Mar-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.ch, lugnet.loc.de, lugnet.loc.es, lugnet.loc.pt, lugnet.loc.gr, lugnet.loc.pl, lugnet.loc.fi, lugnet.loc.cs, lugnet.loc.cz, lugnet.loc.ro, lugnet.loc.ru, lugnet.loc.si, lugnet.loc.sk)

  Club of Europe

Hello everybody, De Bouwsteen is the Dutch LEGO users group and has currently almost 600 members. Amongst other activities, we organize three club events a year and we are also actively participating in LEGO world, the biggest LEGO event of Europe, (...) (21 years ago, 4-Mar-03, to lugnet.loc.be, lugnet.loc.ch, lugnet.loc.de, lugnet.loc.es, lugnet.loc.pt, lugnet.loc.gr, lugnet.loc.pl, lugnet.loc.fi, lugnet.loc.cs, lugnet.loc.cz, lugnet.loc.ro, lugnet.loc.ru, lugnet.loc.si, lugnet.loc.sk)

  Re: Witam wszystkich

Cze¶æ Santiago, Dnia 21-Pa¼-02 (Poniedzia³ek) napisa³e¶ co nastêpuje: (...) Bo dla mnie MS to nie Lego... Pa pa, (22 years ago, 22-Oct-02, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich

(...) Nie, a dlaczego masz nadziejê ¿e nie Mondstorms (22 years ago, 21-Oct-02, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich

no hej sorry ze tak dlugo n' odpowiadalem wiec glownie to siedze w technicach pociagi to raczej n' jest moj konik :) wlasciwie to nic poza technicami pzdr pixel "Shaggie" <da_tresse@poczta.fm> wrote in message news:yam9059.1106.19...czta.fm... (...) (22 years ago, 22-Oct-02, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich

Cze¶æ Santiago, Dnia 21-Pa¼-02 (Poniedzia³ek) napisa³e¶ co nastêpuje: (...) Mam nadziejê, ¿e nie Mindstorms... Pa pa, (22 years ago, 21-Oct-02, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich

Witam! Czym siê interesujesz? Ja zbieram Poci±g 9V, Miasto i du¿e Technics'y Santiago (22 years ago, 21-Oct-02, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich

hej "Santiago" <sgd@poczta.onet.pl> wrote in message news:H3nsIC.5o0@lugnet.com... (...) (22 years ago, 17-Oct-02, to lugnet.loc.pl)

  Witam wszystkich

Chcia³bym reaktywoiwaæ t± grupê Czy kto¶ j± czyta? Santiago (22 years ago, 8-Oct-02, to lugnet.loc.pl)

  Witam wszystkich

Witam wszystkich Chcia³bym reaktywowaæ t± grupê. Czy kto¶ j± czyta? (22 years ago, 30-Sep-02, to lugnet.loc.pl)

  my entry to the creativity contest

(URL) (22 years ago, 30-Dec-01, to lugnet.loc.pl)

  wymiana klockow luzem

jak w temacie - wymienie rozne klocki i figurki za czesci do lego trains. (23 years ago, 12-Nov-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: nowa twarz!

jakie towarzystwo ??? czy tu w ogole ktokolwiek pisuje???? ale i tach chyba Polska lista jest lepsza np. od Rumuni (2) i Rosji (6) :)))) (23 years ago, 6-Nov-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: nowa twarz!

Cze¶æ Gras, Dnia 05-Lis-01 (Poniedzia³ek) napisa³e¶ co nastêpuje: (...) No hej, widzê, ¿e uda³o Ci siê wreszcie zapisaæ :) Mam nadziejê, ¿e uda nam siê jako¶ rozkrêciæ towarzystwo :) Pa pa, (23 years ago, 5-Nov-01, to lugnet.loc.pl)

  pociagi

poszukuje starych zestawow 12- Voltowych - moze ktos ma do opchniecia ??? (moga byc nawet nie do konca kompletne) (23 years ago, 5-Nov-01, to lugnet.loc.pl)

  nowa twarz!

no to jest was o jednego wiecej - czyli mnie :))) Krzysiek Jankowski lat 24 z Gdyni student architektury ulubione themes: trains, adventures, western, ninja (23 years ago, 5-Nov-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: Help needed: Polish names

1. With no doubts: Podolska (female) 2. Patrycja (Pati) Podolsky does not really exists - we use Podolski (male) - "Y" is used in US - why?? probably they hadproblems to pronounce "I" in the end :))) keep save Gras (...) (23 years ago, 5-Nov-01, to lugnet.loc.pl)

  Help needed: Polish names

I have made a Lego car that has a female Polish driver. I have called her Podolsky. Is that correct or should it be Podolska? What could a first name that also starts with a "P" be? Kind regards Christian (23 years ago, 2-Oct-01, to lugnet.loc.pl)

  LEGOWORLD 2001

LEGOWORLD 2001 Probably you have heard earlier about the large LEGO event that will be held from october 20 until october 23 in Zwolle, The Netherlands: LEGOWORLD 2001. During the past few months a lot of work has been done by the organizing (...) (23 years ago, 7-Sep-01, to lugnet.loc.fr, lugnet.loc.lu, lugnet.loc.no, lugnet.loc.at, lugnet.loc.pt, lugnet.loc.pl, lugnet.loc.ch, lugnet.loc.sk, lugnet.loc.fi, lugnet.loc.se)

  Re: Cisza!

(...) Ja mieszkam w Stanach, ale do Polski na tydzien wracam jak sie tutaj rok szkolny skonczy. Bede w Warszawie. Pozdrawiam z Tennessee, -- Pawel (23 years ago, 27-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: Cisza!

nie ma konkretnego tematu to cisza, poza tym chyba jest nas malo na liscie U¿ytkownik "Krzysztof Jaskot" <kjaskot@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:GCG53M.Mzy@lugnet.com... (...) (23 years ago, 27-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Cisza!

Co taka cisza na lu-necie. Wszyscy gdzie¶ wyjechali czy co? Krzysiek. (23 years ago, 27-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  A takie tam!

Cze¶æ Wszystkim. Skoñczy³em Politechnike ¦l±sk± wydzia³ Automatyki, Elektroniki i Informatyki kierunek Automatyka o spec. Robotyka. Trochê to przyd³ugawe ale podajê w ca³o¶ci bo ludzie czasem pytaj± czy Robotykê koñczy³em na wydziale Mechaniczno (...) (23 years ago, 18-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Odp: Co sie dzieje?

Co racja to racja. Widze ze mamy nareszcie kogos kto zrobi ruch na liscie! Ja pisze prace magisterska z klockow Lego :-), tzn z robotyki z wykorzystaniem Lego Mindstorms. Zobacz moja stronke (dla ktorej ostatnio nie mam czasu) (URL) juz niedlugo mam (...) (23 years ago, 6-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Co sie dzieje?

Panowie co taka posucha. Nikt nic nie robi z klockami a mo¿e kto¶ z was interesuje siê te¿ innymi zagadnieniami zwi±zanymi z robotyk±, sztuczn± inteligencj±, komputerowym przetwarzaniem obrazów. A tak w ogóle skrobneliby¶cie co¶ o sobie(co robicie - (...) (23 years ago, 6-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  movie maker

Juz niedlugo wchodzi na nasz rynek nowa super zabawka. Lego Movie Maker set. Zestaw z kamera i oprogramowaniem do robienia filmow! Naprawde super rzecz. Poszukajcie filmikow Lego na sieci - ludzie robia naprawde niezle! pozdrawiam Gawel (23 years ago, 5-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Odp: Witam

daj sobie z tym spokoj i wez sie za mindstorms. Z tego co wiem to scoutem nie mozna sterowac z peceta (przynajmniej na razie) i wogole on sie do niczego nie nadaje! To tylko zabawka dla dzieci z niewielka mozliwosci modernizacji! U¿ytkownik sasik (...) (23 years ago, 5-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam

Witamy! pojawi³ siê nowy cz³owiek i od razu (no prawie:)) ruch na li¶cie. Mo¿e teraz potrwa to trochê d³u¿ej. Panowie, mam ju¿ Control Center i próbujê co¶ z tym podzia³aæ, ale to siê nie da normalnie programowaæ. Faktycznie, jest to zabawka dla (...) (23 years ago, 4-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Odp: Witam

Witam! Widze ze pojawil sie ktos nowy! Nie jest nas tu za duzo (3-4?), a i dyskusji nie ma za wiele. Tez pisze sterownik dla mindstorms, ale w Javie. Na razie do komunikacji PC - RCX. Czekam z niecierpliwoscia na wszystkie Twoje opisy i (...) (23 years ago, 4-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam

Cze¶æ Krzysztof! Dnia 03-Kwi-01 (Wtorek) napisa³e¶ co nastêpuje: (...) Witam równie¿. Nie wiem jednak, czy znajdziesz partnerów do dyskusji, bo na li¶cie jest raczej niewiele osób... :( Pa pa, (23 years ago, 3-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Witam

Witam serdecznie wszystkich, którzy interesuj± si¶ klockami a w szczególno¶ci L-MindStorms. Sam posiadam RIS 1.5 plus ró¿nego rodzaju dodatki. Zbudowa³em parê interesuj±cych modeli, ateraz zaj±³em siê tworzeniem ActiveX do sterowania RCX'em zdalnie (...) (23 years ago, 3-Apr-01, to lugnet.loc.pl)

  Czesc

[...]

  Re: witam

witam dzieki za informacje o control center, jeszcze nie wiem co to jest, ale sprawdze. Przy okazji powiem Wam jak to u mnie jest z tymi klockami: jak mam chwile czasu to szukam cos po sieci, sciagam serwis i potem to przegladam. Problem tylko z tym (...) (23 years ago, 1-Feb-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: Odp: witam

Cze¶æ Gawel! Dnia 31-Sty-01 (¦roda) napisa³e¶ co nastêpuje: (...) Bardzo chêtnie - piszê w³a¶nie obszerny tekst o Supercarach Technic, ilustrowany fragmentami zeskanowanych instrukcji. (...) S³ysza³em ró¿ne opinie na temat tych zestawów - podobno (...) (23 years ago, 31-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: witam

Cze¶æ sasik! Dnia 31-Sty-01 (¦roda) napisa³e¶ co nastêpuje: (...) My¶lê, ¿e na pocz±tek mo¿na by spróbowaæ wykorzystaæ zestaw Control Center - wprawdzie to nie Mindstorms, ale programowaæ mo¿na. Na aukcji Allegro znajuje siê bardzo interesuj±ca (...) (23 years ago, 31-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  Odp: witam

Juz staram sie odpowiedziec na wszystkie pytania. Zapraszam na moja strone www.gawelboguta.repu...storms.htm tam znajdziecie troche informacji o Mindstorms, o mojej pracy magisterskiej jest jeszcze malo ale bedzie sie pojawiac. Mam plany rozwijac (...) (23 years ago, 31-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: Odp: zapomnia³em:)

Cze¶æ Gawel! Dnia 30-Sty-01 (Wtorek) napisa³e¶ co nastêpuje: (...) Eee... ma³o:/ Niestety w Polsce Lego to wci±¿ chyba tylko zabawka... (...) Mo¿esz o tym trochê opowiedzieæ? Obi³o mi siê o uszy, ale nie mia³em okazji dowiedzieæ siê szczegó³ów. Pa (...) (23 years ago, 31-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  witam

Witam! Co prawda maly ruch na liœcie, ale moze jednak jest troche ludzi, ktorzy czytaja tylko i siê przygladaja. Ja postanowi³em coœ napisac. Klocki zainteresowaly mnie calkiem niedawno i chcialbym podzialaæ w kierunku jakis robotow ew. innych (...) (23 years ago, 31-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  Odp: zapomnia³em:)

Z tego co widze jest nas dwoch. Ja zajmuje sie glownie Lego Mindstorms (bo pisze z nich prace magisterska), jak bede mial chwilke to zabieram sie za krecenie filmow :-) pozdrawiam Gawel (23 years ago, 30-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  zapomnia³em:)

Cze¶æ! A tak w ogóle, to zapomnia³em siê przywitaæ. Jestem Shaggie, studiujê grafikê projektow± na jednej z warszawskich uczelni. Lego zajmujê siê od zawsze, szczególnie ceniê sobie starsze zestawy Pirates, Technic i Trains. Chêtnie dowiem siê, ilu (...) (23 years ago, 28-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  Re: Lego w Polsce

(...) Niewykluczone, ze mozna te zestawy nabyc w Warszawie na ul. Saperow. Moge Ci podac numer do tego sklepu. -- Shaggie/Da Tresse -- (23 years ago, 28-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  LEGO w Polsce

Naprawde nie ma nikogo na tej liscie i nikt w Polsce nie jest zainteresowany tematem? pozdrawiam i prosze o odzew Gawel (23 years ago, 18-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  Odp: Lego w Polsce

Witam! I ciesze sie ze ktos sie w koncu pojawil na grupie. Sprawdze dzisiaj czy da to sie gdzies u nas kupic i dam znac pozdrawiam Gawel U¿ytkownik Piotr Roszatycki <dexter@top.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa³:G74642.IFG@l...net.com... (...) (23 years ago, 15-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  Lego w Polsce

Hej, jest tu kto? Moze ktos z was orientuje sie, gdzie w Polsce mozna kupic Ultimate Collection Star Wars? Chodzi o X-Winga i Tie Interceptora, ktorych jak do tej pory nigdzie nie znalazlem w sklepach. (23 years ago, 13-Jan-01, to lugnet.loc.pl)

  New newsgroup lugnet.loc.eu

A new wide-spanning newsgroup for LEGO enthusiasts in Europe (European Union and European countries) has just been created. This will help minimize massive crossposting in the case of wide topic discussions such as a European LEGO Fest. (...) (24 years ago, 15-Dec-99, to lugnet.announce, lugnet.admin.general, lugnet.robotics, lugnet.loc.eu, lugnet.loc.at, lugnet.loc.be, lugnet.loc.cz, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.de, lugnet.loc.ee, lugnet.loc.gr, lugnet.loc.es, lugnet.loc.fr, lugnet.loc.ie, lugnet.loc.it, lugnet.loc.lu, lugnet.loc.hu, lugnet.loc.nl, lugnet.loc.no, lugnet.loc.pl, lugnet.loc.pt, lugnet.loc.ru, lugnet.loc.ch, lugnet.loc.sk, lugnet.loc.si, lugnet.loc.fi, lugnet.loc.se, lugnet.loc.tr, lugnet.loc.uk, lugnet.loc.us, lugnet.loc.il)

  Dreaming of a European Legofest

The great experience of meeting in person other Lego enthusiasts at the MindFest and at some Italian Legofests, makes me dream of a European Legofest. Some remarks about this topic (talking freely): - Saying "European" I use the term in its (...) (24 years ago, 2-Dec-99, to lugnet.loc.it, lugnet.loc.nl, lugnet.loc.no, lugnet.loc.pt, lugnet.loc.se, lugnet.loc.uk, lugnet.loc.cz, lugnet.loc.ee, lugnet.loc.gr, lugnet.loc.lu, lugnet.loc.hu, lugnet.loc.pl, lugnet.loc.ru)

  Czesc

Czesc Jezeli kto kolwiek sie interesuje Legiem w Polsce, i chcialby kontaket ze mna zalozyc, niech mi napisze e-mail. Bede w Warszawie nie dlugo i tak i tak. Dzieki! Pawel (26 years ago, 6-Oct-98, to lugnet.loc.pl)

  ------( Terms of use for lugnet.com )------

TERMS OF USE FOR LUGNET.COM OVERVIEW AND DEFINITIONS lugnet.com ("LUGNET") is a privately owned Internet site designed and run primarily for the benefit of those who enjoy building with, discussing, collecting, buying & selling, trading, and (...) (26 years ago, 28-Sep-98, to lugnet.loc.pl)

  ------( Welcome to lugnet.loc.pl )------

Welcome to lugnet.loc.pl, a LUGNET discussion group. CHARTER/PURPOSE: lugnet.loc.pl (group): Polska (Poland). lugnet.loc.* (hierarchy): General-purpose discussion groups for specific localities around the world: events, social gatherings, (...) (26 years ago, 28-Sep-98, to lugnet.loc.pl)

Redisplay Messages:  All | Compact