 Help on Searching

 Local / Polska / 23
22  |  24
Odp: Witam
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Thu, 5 Apr 2001 08:41:06 GMT
Viewed:
2672 times

daj sobie z tym spokoj i wez sie za mindstorms. Z tego co wiem to scoutem
nie mozna sterowac z peceta (przynajmniej na razie) i wogole on sie do
niczego nie nadaje! To tylko zabawka dla dzieci z niewielka mozliwosci
modernizacji!

U¿ytkownik sasik <darekmroz@poland.com> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:GB9pKs.Lu8@lugnet.com...

Witamy!

pojawi³ siê nowy cz³owiek i od razu (no prawie:)) ruch na li¶cie.
Mo¿e teraz potrwa to trochê d³u¿ej.

Panowie, mam ju¿ Control Center i próbujê co¶ z tym podzia³aæ, ale to siê
nie da normalnie programowaæ. Faktycznie, jest to zabawka dla dzieci i na
d³u¿sz± metê szkoda siê tym zajmowaæ, ale jako panel steruj±cy do
nieskomplikowanych prób nawet siê nadaje.
Poczyta³em co¶ o sterowniku Scout i jak zrozumia³em da siê go programowaæ • z
PCta. Mo¿e wiecie co¶ wiêcej o tym sterowniku?

Pozdrawiam!!

DarekMroz