 Help on Searching

 Local / Polska / 72
71  |  73
Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Thu, 17 Jun 2004 16:07:52 GMT
Viewed:
4041 times

In lugnet.loc.pl, Tomasz Zajac wrote:
Mam kilka projektow, ale zadnego jeszcze nie zaczalem. Brakuje mi jednego
silnika. Na najblizszy model poczekamy az kupie sobie mindstorms (wspominalem
juz o nim pare postow w wstecz). Masz moze jakies zdjecia swoich MOCs. Jeœli tak
to podaj jakiœ adres albo powysylaj mi z kazdego meodelu po zdjeciu n maila,
chce zobaczyc jak budujesz i jakie techniki wykorzystujesz. A co do modelów
Jenifer to sa swietne ciekawi mnie tylko jak ona steruje demagem i tym
kontenerowcem? Bo watpie ze gdzies w srodku jest rcx (ten najdro¿szy klocek).

Wlasnie poslalem pierwsze zdjecia Darkowi Mrozowi. Zapisalem sie tez na
lego.jelenia, ale cos nie ma odzewu. Jak sie tam zadomowie, podrzuce co nieco na
strone z MOCami.
Jesli chodzi o Demaga, to uzyla swietnych elementow zdalnego sterowania
robionych specjalnie dla fanow Lego przez firme HiTechnic (ktora niestety
zawiesila juz dzialalnosc, a potem odwiesila, ale nie produkuje juz tyle co
dawniej).

dmac