 Help on Searching

 Local / Polska / 60
59  |  61
Re: Recenzja 8466
Newsgroups:
lugnet.loc.pl
Date:
Tue, 15 Jun 2004 14:28:21 GMT
Viewed:
3549 times

In lugnet.loc.pl, Tomasz Zajac wrote:

   Zgdzodze sie co do twoich uwag na temat jego ukladu kierowniczego, oraz przedniego zawieszenia - gdy poraz pierwszy go zlozylem bylo ok, ale teraz po roku mam wrazenie, ze te sprezyny poprostu sie zuzyly - przednie zawiszenie opada gdzies o 0,5cm do 1 cm.

U mnie juz teraz opadaja o co najmniej centymetr.

   Mam do Ciebie prosbe: gdyz sam nie posiadam zestawu 8366 i 8475 chce Cie prosic o zrecenzowanie ktoregos z tych modeli szczegolnie od strony napedu i sterowania.

Chetnie bym zrecenzowal, ale sam tez ich nie mam i raczej nie planuje zakupu. Jako modele nie podobaja mi sie, a placic ponad piec stów za same silniki nie mam zamiaru. Ale poszperaj tutaj na Lugnecie, na pewno znajdziesz jakies recenzje.

--
shgg.