 Help on Searching

 Local / Slovakia / 50
49  |  51
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Mon, 3 Jan 2000 02:40:52 GMT
Viewed:
3796 times

A hrat si na pisecku a stavet babovicky by jsi si nechtel? ;)))))))))))))))))

;)))) Ked sme boli s brachom maly a mali sme LEGO (myslim 780), tak sme sa s
nim hrali aj vonku v piesku !! ;) Celkom dobre to behalo po tom piesku. Len sme
to potom museli cistit, lebo bolo medzi suciastkami vela piesku. ;)

Nee, ja nemyslel hovno ale hovno v anglicine.  Teda S... H... you know... ;)))

No ved ja som tam napisal to anglicke slovo. Ale naslo to len nas dvoch ! ;))
Nikoho ineho. ;)))

Ale mas pravdu.  I kdyz tam napisu anglicky slovo tak se tam objevi muj
prispevek prvni.  Nevim proc me spravce nezae-mailoval.  Pred nekolika tydnama
jsem mu nejak kecal do toho jak funguje lugnet a on se za to asi na me nasral
a od ty doby se mnou nechce komunikovat. :)))

V com si mu kecal do Lugnetu ? ;)

Ale musime si dat bacha i na to hovno protoze treba si v budoucnosti zjisti
sprosta slova ve vsech jazycich a pak tady oba mame po skupine ;)))))

:))) Tak to sa dufam nestane. Museli by sme prejst na loc.ru, alebo na nejaky
iny nepouzivany loc ;))) Ale dufam, ze loc.cz a loc.sk nam ostane !!! ;)))

No ved tam chodia aj americania, co nevedia dobre po nemecky. Proste sa • pozries
co predava (to pochopis podla cisla, alebo typu Lega) a potom tie dalsie • udaje
Ti kazdy civilizovany Nemec posle aj v anglistine. Alebo keby si mal zaujem o
nejaky set, tak mi mozes povedat a ja Ti to prelozim. Nie je problem.

Tak jo, dik!!  Kdyz tam bude neco tak te necham vedet.  Zatim jsem se na to
moc nekoukal ale znam jednoho studenta z Utah ktery kupuje lego lacino na
ebay.de a pak to prodava na ebay.com za dvakrat tolik.  Vydelava si tim penize
zatimco chodi do skoly :)))))))

No ja som to tak tiez robil. ;) Ale nekupoval som na ebay.de, ale kupoval som
tu u nas na Slovensku na inzeraty a od kamaratov a znamych atd. ;) A potom som
to na ebay predaval. ;)) Tiez pocas skoly. ;)

Myslim si ze jednou jsem cetl prispevek tady na lugnetu jak nekdo psal ze prej
od tebe nedostal parcel.  On si myslel ze ty jsi zena a ze zijes nekde v
ukrajine ;))))))

No neviem. Nepamatam si, zeby sa niekto stazoval, ale mozne to je. Prave koli
tym problemom, co som pisal, ze mi neprisli peniaze. Inak predal som uz DOST
VELA stavebnic a myslim si, ze vseobecne boli ludia spokojny. Akurat sa
stavalo, ze im to dlho islo. Tak boli nervozny uz. No ale za to ja nemozem. A
ked mi prisli peniaze, tak som vzdy poslal. No hovorim, az na ten jeden pripad,
ked mi neprisli... Ale to bola podla mna vina toho co ich posielal, lebo to
neposlal ako "registered mail".

Mno... tak to je tazke. Planujem na ebay kupit ten promo set od Shell, kde je
pumpa a sportove auto Ferrari. Ale este sa pozriem, ci ho nahodou nebudu mat • na
Shellkach v Rakusku.

Myslel jsem ze uz mas ten shell ferrari (ten cervenej model team)?

No ten mam ! Ten Model Team. Ale teraz chcem to nove male, myslim, ze je to
1256, alebo 1526 (neviem teraz presne cislo), co je najnovsia akcia Shell.
Boli tam dva sety, kde boli modely maleho Ferrari. Jedno bolo Formula 1 aj s
transporterom (to uz mam) a jedno bolo take sportove Ferrari aj s pumpami.
Vzacnostou bolo, ze na tych autickach boli znaky firmy Ferrari ! Ved si to
pozri niekde na Lugnete, medzi promos. Alebo skus pohladat na
http://web.pncl.co.uk/~huw/lego/
Tam to je vsetko.

No tak to ti preju aby jsi tu 7750 dostal.  Jednou tady totiz nekdo nabizel
7750 ale za 400 usd.  To je moc.  Ty stary vlaky se prodavaj za astronimicky
ceny.  Ty mas taky rad vlaky?  Ja si myslim ze by nebylo spatny sbirat vlaky a
mesto ale zabere to vsechno prilis moc mista v byte ktery ja ted nemam.

No 7750 som videl nedavno v aukcii, dokonca som aj bidoval, ale islo to za dost
vela mariek. Bolo to na ebay.de ale 400 USD to nebolo. Bolo to menej (mozno to
vyslo na 250 USD), ale dlho som rozmyslal, ci este pridam, az mi aukcia usla.
Mne sa vlaky pacia. Volakedy som ich aj chcel s brachom zacat zbierat, ale boli
dost drahe, tak sme si povedali, ze ostaneme pri LEGOLANDe. Ale pacia sa mi
dost vlaky. Hlavne tie starsie. Tieto posledne uz su moc futuristicke a malo
realne.

Taky jsem jednou koupil 3 vlaky od jednoho chlapa v Anglii dohromady za 350
usd.  On zmizel i s penezma a ukazalo ze okradl vic lidi dohromady asi tak za
6000 usd.  Jmenoval se Chris Garner.  Nakonec ho chytli ale dali mu jen asi
mesic trest nekde malovat ploty.  Za 2 mesice byl spatky na internetu a zase
prodaval lego ktery neexistovalo.  Tyto byly moje prvni vlaky ktery jsem chtel
koupit ale podle toho jak to dopadlo jsem nikdy nekoupil uz zadny jiny.

heh... no to je dost smutne. Ale podobnu prihodu mam aj ja. Som vyhral aukciu
na 8880 za 175 mariek. Peniaze som poslal, ale LEGO som nikdy nevidel. Chlapik
si zrusil aj e-mail box. Takze po nom nezostalo ani stopy. Tak som prisiel o
175 mariek. No s tym treba v obchodoch pocitat.

Ja se vsadim ze budou pokracovat a udelaj model team millenium falcon v roce
2001.

No tiez som na to myslel, ale nie som si tak isty. Millennium Falcon by bol
dost velky a dost drahy. Neviem ci by sa im to oplatilo, ci by sa to dobre
predavalo. Ale nejake Star Warsy mozno budu pokracovat v Ultimate Collection.

Tady se lego prodava jenom v obchode.  Nejsou tady zadny specializovany
obchody na lego.  Hlavnim obhcodem na lego tady je "toys 'R' us".  Tam maji
jenom nejnovejsi modely za vysoke penize.

U nas TRU nie je. V Rakusku ale je. Maju tam vselico, ale v podstate vsetko to
co je v TRU dostanes aj v inych obchodoch. V Rakusku sa ale oplati niekedy
kupovat LEGO viac nez u nas, lebo tam byvaju zlavy, alebo je to celkove tam
lacnejsie. Skoda, ze si nepamatam ake ceny na nove LEGO boli v Nemecku. Hmmm...
Ale Vieden mam blizko, takze ked chcem kupit nieco vacsie, tak idem tam a
pozriem sa na cenu a pripadne to kupim tam.

Asi meli prilis moc extra soucastek ktery se jim nehodili do jinych modelu a
tak vyrobili time cruisers - modely z odpatkovych soucastek (models made from
leftover pieces) :)))

Prave dnes som si na zaklade nasej diskusie prezrel podrobne Time Cruisers v
katalogoch. Som si pozeral to velke Time Cruisers laboratorium... Suciastky su
tam dobre, ale na to sa neda ani pozerat. ;)) Dom ktory lieta na nejakych
raketovych motoroch, ktore su zlte priesvitne... ;))) No katastrofa... ;)
A co hovoris na Rock Riders ? Vsimol som si, ze je tam nieco ako laserovy luc,
ale neviem ako to funguje. Este som to nikde nevidel. Nevidel si to v akcii ?