 Local / Slovakia / 49
Re: Figurky (Bylo: Re: Lego je OK! ;)
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Mon, 3 Jan 2000 02:12:32 GMT

Me se nelibi jakakoliv figurka ktera ma na sobe pruhlednou zeleno-zlutou
barvu.  Treba ty blacktron 2 visors.  Nejvic se mi libi asi futuron

Pockaj, teraz neviem co myslis. Aka zeleno-zlta farba ? Myslis ten priezor na
prilbe ? Nemali to nahodou Space Police II ?

kosmonauti, wild west vojaci, imperialni figurky (cerveny a modry). • Insectoid
figurky taky nejsou spatny.

Ano, insectoids su fajn. Myslim, ze mam jednu doma. Bola to promo akcia Shell.
Si predstav, ze hlava tej figurky je taka cervena priesvitna. Ale nie klasicka
tmava cervena, ale taka svetlejsia. A na nej je nasadena ta maska insectoids.

No o tom tady byla dlouha diskuze prej ze by meli vyrobit jako casti wild west
series cernochy jako otroky.  No ale potom by taky mohli vyrobit policejni
stanici s cernochem jako veznem ;))))  Kdyby to udelali tak se vsadim ze by
cernoch nemohl byt ten vezen protoze by to spoustu lidi bralo jako rasismus a
lego by se soudilo a bylo by o tom mnoho diskuzi na CNN, atd. :)))

Heh... no s cernochmi to je v amerike asi ako tu s ciganmi. ;))) Ja neviem, ved
podla mna by mohli byt kludne aj figurky negrov. ;)) Napriklad otroci na
imperialnej lodi ! ;))) Alebo aj v meste by mohli byt nejaky negry. ;)
Taxikari, alebo podobne. Robotnici... ;)

U nas kdyz se rekne vysoka skola tak se mysli ctyrleta skola?  Tady muze
clovek vygraduovat ze dvouletty skoly (Associate degree), ctyrletty skoly
(bachelors degree), sestilety skoly (masters degree) a 8 lety skoly coz je • Phd.
I ten dvoulety diplom se povazuje za vysokou a nekde stoji za vic nez ctyrlety
diplom.  Napriklad znam jednu holku ktery trvalo 7 let nez vygraduovala z
vysoky, dostala ctyrletty diplom a pak ji platili asi jenom 2,000 dolaru
mesicne.  Stejnymu cloveku ktery ma diplom z dvouletty skoly platej 2 a pul
tisice mesicne.

No u nas to je tak. Mas zakladnu skolu - ta trva obycajne 8 az 9 rokov. Potom
ides na strednu skolu. To je bud ucnovka, priemyslovka, alebo gymnazium.
Stredna skola trva 4 roky a koncis ked mas 18 rokov. Potom mozes ist na vysoku
skolu, alebo univerzitu. No a to trva 5 rokov. Len medicina je 6 rokov. Ked
skoncis vysoku skolu, alebo univerzitu, tak mas titul. Ing. (inzinier), alebo
Dr. No a Dr. mozes byt MUDr., alebo RNDr., alebo PHDr, alebo doktor prav. Takze
taketo je "graduovanie" u nas. ;))

Ale zase napriklad lekar ktory studuje skolu 6 rokov ma skoro najnizsi plat ! • V
Cechach aj na Slovensku to je ked zacina zhruba 8000.- mesacne !

No to je dost na hovno.  Mel jsem kamose v praze ktery studuje na doktora tech
sest let, jeho rodice nemuzou jit do duchodu protoze musej platit za jeho
skolu a az vygraduuje tak bude mit tech 6 tisic.  Kdyby byl tady tak by mohl
mit vic od 6000 do 10000 dolaru.  U nas bejt doktorem teda vubec nestoji za
to.

Len je otazne, ci by do ameriky zobrali lekara skonceneho skolu v Europe.
Pretoze u nas sa hovori, ze amerika (ci USA, alebo Kanada) prijimaju len
inzinierov. Tak neviem. Ale robit u nas lekara, alebo ucitela je asi to
najmenej platene.