 Help on Searching

 Local / Slovakia / 46
45  |  47
Re: Figurky (Bylo: Re: Lego je OK! ;)
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Sun, 2 Jan 2000 06:35:56 GMT
Viewed:
3210 times

In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

Myslis tie fugurky, ktore boli vzdy jednofarebne, ziadne nalepky, nic, len • znak
vesmiru na prsiach ? Boli zlte, biele, cervene, modre a cierne. Tie myslis ?

Ne ty ne i kdyz ty taky nebyli spatny.  Proste se mi ted nelibi ze figurky
maji obliceje jenom namalovany, treba s brylema nebo s fousama, atd.  Libilo
se mi vic kdyz figurky meli xichty vsechny stejny asi tak do roku 92.  Nejaky
ty figurky vypadaj dokonce jako homousi, treba ten timmy z time cruisers
jestli vis kterej to je.  Je to ten s tim velkym T na prsou.
Tohle je ale dobry tema na dalsi diskuzi ;)
Jaky figurky se ti libi nejvic?  A jaky nejmin?
Me se nelibi jakakoliv figurka ktera ma na sobe pruhlednou zeleno-zlutou
barvu.  Treba ty blacktron 2 visors.  Nejvic se mi libi asi futuron
kosmonauti, wild west vojaci, imperialni figurky (cerveny a modry). • Insectoid
figurky taky nejsou spatny.

Ano, tie jednoduche xychty boli klasika. Ale mne sa napriklad paci ten xycht
Mikulasa :)) Hehe... no a ten Timmy z Time Cruisers - ;)) bol som si ho • pozriet
v katalogu. ;)) No fakt vyzera jak homos... ;))) Ale myslim si, ze fakt mohli
nechat tie univerzalne xychty, kde boli dve oci a usmev. Inak som uz aj
rozmyslal, ze ci LEGO nechce bojovat proti rasizmu tym, ze vyrobi aj cernocha.
;) Cierna hlava, biele oci a cervene usta. ;) Hlava by mohla byt aj hneda.

No o tom tady byla dlouha diskuze prej ze by meli vyrobit jako casti wild west
series cernochy jako otroky.  No ale potom by taky mohli vyrobit policejni
stanici s cernochem jako veznem ;))))  Kdyby to udelali tak se vsadim ze by
cernoch nemohl byt ten vezen protoze by to spoustu lidi bralo jako rasismus a
lego by se soudilo a bylo by o tom mnoho diskuzi na CNN, atd. :)))

No a ktore figurky sa mi pacia ? Hmmm... este som sa nad tym fakt nezamyslal,
ale ked tak teraz uvazujem... hmm... No uplne najviac sa mi pacia Blacktron
1 figurky ! Potom asi cierny ninjovia. Ale ani policajti z 80 rokov neboli • zly.
Nacelnik indianov je velmi pekny ! (mam ho doma na koni). No a najmenej sa mi
pacia asi figurky Time Cruisers. Profesor a homos Timmy ;)))

Ja jsem dokoncil dvoulettou pocitacovou skolu.  Potom jsem hned dostal dost
slusnou praci.  Tahle skola byla dost tezka, v prumeru lidem trva tak 3-4 • roky
nez dokoncej dvouletty diplom ale ja jsem to udelal za dva a jeste jsem jeden
rok pri tom pracoval na plny uvazek.  Byla to skola lepsi nez tady • universita.

Hmmm... tak to si dobry ! Sikovny. U nas si najdes miesto tiez aj bez vysokej
skoly, ale ked mas vysoku skolu, proste titul, tak si tu pracu najdes
rychlejsie a aj to je lepsie platene. Proste u nas sa na vysku dost pozeraju.

U nas kdyz se rekne vysoka skola tak se mysli ctyrleta skola?  Tady muze
clovek vygraduovat ze dvouletty skoly (Associate degree), ctyrletty skoly
(bachelors degree), sestilety skoly (masters degree) a 8 lety skoly coz je Phd.
I ten dvoulety diplom se povazuje za vysokou a nekde stoji za vic nez ctyrlety
diplom.  Napriklad znam jednu holku ktery trvalo 7 let nez vygraduovala z
vysoky, dostala ctyrletty diplom a pak ji platili asi jenom 2,000 dolaru
mesicne.  Stejnymu cloveku ktery ma diplom z dvouletty skoly platej 2 a pul
tisice mesicne.

Ale zase napriklad lekar ktory studuje skolu 6 rokov ma skoro najnizsi plat ! • V
Cechach aj na Slovensku to je ked zacina zhruba 8000.- mesacne !

No to je dost na hovno.  Mel jsem kamose v praze ktery studuje na doktora tech
sest let, jeho rodice nemuzou jit do duchodu protoze musej platit za jeho
skolu a az vygraduuje tak bude mit tech 6 tisic.  Kdyby byl tady tak by mohl
mit vic od 6000 do 10000 dolaru.  U nas bejt doktorem teda vubec nestoji za to.

No je to
posahane dost v tomto. Ale ked budeme chciet byt v Europskej Unii (co uz
pravdepodobne coskoro budeme), tak budeme musiet zlepsit aj tuto vec. No tu na
Slovensku teraz 1.1.2000 napriklad siel benzin hore o 2.50.- Teraz stoji
liter okolo 32.- korun.