 Local / Slovakia / 41
Re: Lego je OK! ;)
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Fri, 31 Dec 1999 03:01:48 GMT

Ja mel taky space police I completne a docela se mi to libilo.  Ale ne tak
jako blacktron I.  Ty jsou nejlepsi.  SP1 jsou hezky modely ale jako na
soucastky nejsou dobry.  Napriklad jsem chtel postavit velkou spaceship ale
nevim co bych pouzil jako ty predni skla.  Ze SP2 se mi libila jenom 6984.  Ty
figurky z SP2 se mi moc nelibily.  Meli na sobe moc painting.  Nejvic se mi
libi ty staru figurky ktery meli obycejny obliceje s dvema ocima a usmevem.
Jinak je to OK.

Myslis tie fugurky, ktore boli vzdy jednofarebne, ziadne nalepky, nic, len znak
vesmiru na prsiach ? Boli zlte, biele, cervene, modre a cierne. Tie myslis ?

Dik, kdyz nejakou tu firmu budu mit tak te treba udelam zastupce pres evropu
abys tady mohl pracovat ;)  Jak muzes existovat kdyz nemas praci?  Tady by to
bylo docela tezky.  Ja bych chtel taky zpatky do skoly ale to by znamenalo ze
bych asi musel bydlet s mamou a prodat moje auto.  Hmmm, to se mi zrovna
nechce.  Zvyknul jsem si na hodne stresu a slusny zivot.

No.... bez prace zatial existujem, lebo ako som Ti pisal - pracoval som
niekolko rokov a mam zarobene nejake peniaze. A potom som studoval. No a teraz
si zhanam job. Ale DOBRE plateny job si tu najst.... hmmm... to nie je take
lahke.
A Ty si skoncil nejaku skolu ?