 Local / Slovakia / 42
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Fri, 31 Dec 1999 07:33:58 GMT

In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

hehehe... mozno sa budes smiat, ale obcas pomyslam na to, ze by som si kupil • aj
nejaky Belville, alebo Paradisu. ;)))

Zacinam mit o tebe strach.  Asi potrebujes vyjit na cerstvy vzduch a obcas
nejakou zenskou spolecnost ;))))))

:)) No vcera som si s nim vymenil niekolko e-mailov. Najprv sa pytal, ze co to
je to slovo v kontexte. Som mu narovinu povedal, ze sme kritizovali mesto, ze
je nahovno. ;))) Tak mi napisal, ze: aha... tak predsa to bola nadavka ! No • som
mu napisal, ze bola a ze sorry. ;) A on mi potom este napisal, ze su na • Lugnete
pravidla podla ktorych sa mame riadit a hned mi aj poslal URL adresu na tie
pravidla o nadavani, ale ani som to nepozrel. ;)) potom mi este poslal
skopirovanu cast, kde si to anglicke slovo pouzil Ty. ;))) A ze mam aj Tebe
odkazat to co povedal mne. ;) Takze budeme musiet hovorit pekne nasim jazykom,
lebo inak bude pruser. ;))) Ale myslim si, ze slovu HOVNO fakt nerozumie. ;)
Este som teraz zvedavy, ze ci nezareaguje na slovo fakt. ;)))

No jo, on je takovej.  On porad sedi u pocitace.  Cely tenhle system vybudoval
sam.  Myslim ze hleda sprosty slova v tom search enginu.  Zkus tam napsat
hovno ale anglicky, to s... a objevy se tam tvuj prispevek hned nahore ;)))

No ja to robim presne tak isto uz. Ze bidujem az v poslednych minutach. Najprv
som bidoval hned jak som to zbadal, ale potom mi doslo, ze to neni dobre. ;))
Inak skusal si uz nemecku ebay ? www.ebay.de Su tam nizsie ceny ako na
americkej.

Ono to je fakt nejlepsi bidovat v poslednich minutach.  Bidovat driv nema cenu
protoze stejne te pak nekdo outbiduje, je to na hovno.  ebay.de jsem nezskusil
protoze neumim nemecky a nevim jestli by mi nekdo neco tam prodal.

A uz si ho aj zlozil ? (5571)

Jeste jsem ho nedostal :(  Ten chlap mi dnes napsal ze teprve dostal muj sek
tak to bude asi tak tyden nez ho dostanu.  Uz se nemuzu dockat.  Bude to moje
prvni model team stavebnice.
Co ty?  Jakou stavebnici planujes koupit v blizky budoucnosti?  A jakou by jsi
chtel nejvic ze vsech?

No to som zvedavy aj ja, ale urcite si oba modely kupim. Podla obrazkov
vyzerali velmi dobre.

No tak jo.  Koupis je ty a pak mi reknes jaky jsou a podle toho to kdyz tak
koupim ja. ;))  Nebo jeden koupim ja a ten druhej ty a pak si rekneme jaky
jsou a podle toho si kdyztak dokoupime i ty druhy ;))))

V kutiku duse este stale dufam, ze bude aj nejaky Model
Team novy... ;)) Ale uz pomaly prestavam verit. ;)
Dnes som bol pozriet v obchodoch na LEGA. Videl som zlozeny dragster Model • Team
v jednom obchode. No... neviem. Neviem tomu prist na chut. Proste mozno ze to
je fakt podla realneho dragsteru, ale ja dragstery tak dobre nepoznam, tak
neviem posudit. Motor vyzera byt dobre spraveny, ale... No neviem si na ten
model nejak zvyknut.

Souhlasim.  Neni to nic moc.  Treba ho daj do slevy.  Ale i kdyby byl ve sleve
tak nevim, nevim.  Tej 5563 je ale fajn a prej ho neprodavaj v zadnym obchode,
jenom zkrz ten S&H.

Inak videl som Technic Control Centrum I. aj II. ! A videl
som aj asi 3 modely Time Cruisers ! Tiez mali Wild west.

Wild west se mi dost libil.  Chtelo by ale vic stavebnic.  Time cruisers
nejsou vubec nic, jenom modely ze soucastek kterych lego meli asi moc a tak z
nich sestavili tyto modely.