 Help on Searching

 Local / Slovakia / 38
37  |  39
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Thu, 30 Dec 1999 04:33:33 GMT
Viewed:
3392 times

In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:
No dnes ano. DNES ked sa pozries na produkty LEGO a mas ich ohodnotit podla
krasy a detailov, tak jedine Model Team a Technic. Mesto - SHIT !!! Vsetko
juniorizovane ! Vesmir - prakticky neexistuje ! Vlaky - juniorizovane. • Pirati,
hrady - neexistuju. (mozno v 2000). Belville ? Hmmm.... nic moc. Jedine este
tak Star Wars...

Ty sbiras Belville? ;)

;))) Neeee.. ! ;)) To som len tak konstatoval, ze Belville je dost o nicom...

No ja si jen delal srandu ;)  Predstavoval jsem si 28 letyho chlapa ktery
sbira nic jinyho nez belville a kazdy den si hraje s ruzovyma soucastkama,
panenkama a kocarkama ;)))))))

heh... pocuj... ;) Neviem ako Tebe, ale mne napisal mail na moje konto spravca
Lugnetu (nechcem ho menovat, lebo to tu cita;))), ze co znamena to
anglicke slovo co mam tam hore v druhom riadku, za ktorym su tri • vykricniky. ;)
Nechcem tu to slovo opakovat, aby mi zas neposlal nejaky mail, alebo aby nam
nezrusil tento kanal.
Este dobre ze nerozumie vsetkemu co tu piseme, ale je vidno, ze sme sledovany.
;)) Asi sa tu nesmie nadavat. ;)

Taky jsem si toho vsiml.  Zpravce lugnetu je cool, znam ho uz asi 3 roky.  Byl
jeden z prvnich lidi ktery zalozili RTL.  Nekdy se mi zda ze je trochu analni
ale jinak to je cool guy.  Myslis ze vi co HOVNO znamena?  Asi ne, zatim jsem
zadne e-maily od nej nedostal a to sproste slovo jsem tu rekl uz vic nez
jednou.

A v tom S@H su len aktualne ponuky, alebo tam najdes aj nieco starsie ? Ale • asi
len aktualne ponuky...

Jenom aktualni produkty.  Nekdy tam byvaji stavebnice tak 4 leta starsi ale
nic vic.  Je to jako v normalnim obchodu akorat ze to je zkrz telefon.

No ja som na ebay.de videl Harleya a aj Nortona dost casto ! A ani neboli moc
drahe !!! Len... chybali im nalepky... ;((( A preto som to nekupil. Ale raz • tam
bola Harleya aj s nalepkami a som si to odkladal na posledne minuty aukcie, • ale
mal som tak pomalu linku, ze som to nestihol ! ;(((( Som bol dost nasraty
vtedy.

Ano, Ebay tak funguje.  Kazdy tam biduje v posledni minute.  Napoprve kdyz to
nekdo udelal 3 minuty pred koncem aukcii tak mi to nasralo ale ted to delam i
ja.  Dokonce kdyz jsem tam neco prodaval tak 6 dni to slo za 30 dolaru a behem
poslednich 5 minut to vysplhalo na 60.

To jo ! Tiez som na to myslel. Taky Harley Davidson Super Ultra Electra Glide.
;)) Hmmm... to by bolo nieco ! ;)
Inak vsimol som si, ze na www.lego.com uz su modely pre rok 2000. Ale nie je
tam vsetko. Napriklad medzi Star Warsami chyba Falcon Millennium a tiez
Ultimate collection. Ale co som si vsimol a ma to dost prekvapilo - v Model
Teame je ZNOVA 5571 !!! To nechapem !!! Tento rok (1999) tam uz nebol a zrazu
tam zase je !

Taky jsem to videl a skoda ze to neni v US.  Meli 5571 zkrz ten S&H jenom pred
3 mesicemi.  Ted kdyz jsem tam volal tak ho uz nemaj a musel jsem ho dostat
zkrz ebay za 180 usd.
Ten falcon a ultimate collection nebudou v obehu az do cervence 2000 a tak tam
nejsou.  Zajimalo by me kolik je v tech ultimate series stavebnic soucastek.