 Local / Slovakia / 40
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Fri, 31 Dec 1999 02:33:17 GMT

Ty sbiras Belville? ;)

;))) Neeee.. ! ;)) To som len tak konstatoval, ze Belville je dost o nicom...

No ja si jen delal srandu ;)  Predstavoval jsem si 28 letyho chlapa ktery
sbira nic jinyho nez belville a kazdy den si hraje s ruzovyma soucastkama,
panenkama a kocarkama ;)))))))

hehehe... mozno sa budes smiat, ale obcas pomyslam na to, ze by som si kupil aj
nejaky Belville, alebo Paradisu. ;)))

Taky jsem si toho vsiml.  Zpravce lugnetu je cool, znam ho uz asi 3 roky.  Byl
jeden z prvnich lidi ktery zalozili RTL.  Nekdy se mi zda ze je trochu analni
ale jinak to je cool guy.  Myslis ze vi co HOVNO znamena?  Asi ne, zatim jsem
zadne e-maily od nej nedostal a to sproste slovo jsem tu rekl uz vic nez
jednou.

:)) No vcera som si s nim vymenil niekolko e-mailov. Najprv sa pytal, ze co to
je to slovo v kontexte. Som mu narovinu povedal, ze sme kritizovali mesto, ze
je nahovno. ;))) Tak mi napisal, ze: aha... tak predsa to bola nadavka ! No som
mu napisal, ze bola a ze sorry. ;) A on mi potom este napisal, ze su na Lugnete
pravidla podla ktorych sa mame riadit a hned mi aj poslal URL adresu na tie
pravidla o nadavani, ale ani som to nepozrel. ;)) potom mi este poslal
skopirovanu cast, kde si to anglicke slovo pouzil Ty. ;))) A ze mam aj Tebe
odkazat to co povedal mne. ;) Takze budeme musiet hovorit pekne nasim jazykom,
lebo inak bude pruser. ;))) Ale myslim si, ze slovu HOVNO fakt nerozumie. ;)
Este som teraz zvedavy, ze ci nezareaguje na slovo fakt. ;)))

Ano, Ebay tak funguje.  Kazdy tam biduje v posledni minute.  Napoprve kdyz to
nekdo udelal 3 minuty pred koncem aukcii tak mi to nasralo ale ted to delam i
ja.  Dokonce kdyz jsem tam neco prodaval tak 6 dni to slo za 30 dolaru a behem
poslednich 5 minut to vysplhalo na 60.

No ja to robim presne tak isto uz. Ze bidujem az v poslednych minutach. Najprv
som bidoval hned jak som to zbadal, ale potom mi doslo, ze to neni dobre. ;))
Inak skusal si uz nemecku ebay ? www.ebay.de Su tam nizsie ceny ako na
americkej.

Taky jsem to videl a skoda ze to neni v US.  Meli 5571 zkrz ten S&H jenom pred
3 mesicemi.  Ted kdyz jsem tam volal tak ho uz nemaj a musel jsem ho dostat
zkrz ebay za 180 usd.

A uz si ho aj zlozil ? (5571)

Ten falcon a ultimate collection nebudou v obehu az do cervence 2000 a tak tam
nejsou.  Zajimalo by me kolik je v tech ultimate series stavebnic soucastek.

No to som zvedavy aj ja, ale urcite si oba modely kupim. Podla obrazkov
vyzerali velmi dobre. V kutiku duse este stale dufam, ze bude aj nejaky Model
Team novy... ;)) Ale uz pomaly prestavam verit. ;)
Dnes som bol pozriet v obchodoch na LEGA. Videl som zlozeny dragster Model Team
v jednom obchode. No... neviem. Neviem tomu prist na chut. Proste mozno ze to
je fakt podla realneho dragsteru, ale ja dragstery tak dobre nepoznam, tak
neviem posudit. Motor vyzera byt dobre spraveny, ale... No neviem si na ten
model nejak zvyknut. Inak videl som Technic Control Centrum I. aj II. ! A videl
som aj asi 3 modely Time Cruisers ! Tiez mali Wild west.