 Help on Searching

 Local / Slovakia / 36
35  |  37
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Thu, 30 Dec 1999 01:38:51 GMT
Viewed:
3217 times

No dnes ano. DNES ked sa pozries na produkty LEGO a mas ich ohodnotit podla
krasy a detailov, tak jedine Model Team a Technic. Mesto - SHIT !!! Vsetko
juniorizovane ! Vesmir - prakticky neexistuje ! Vlaky - juniorizovane. • Pirati,
hrady - neexistuju. (mozno v 2000). Belville ? Hmmm.... nic moc. Jedine este
tak Star Wars...

Ty sbiras Belville? ;)

;))) Neeee.. ! ;)) To som len tak konstatoval, ze Belville je dost o nicom...

Je to proste skoda kdyz to takhle pujde dal.  80 leta byly pro lego nejlepsi
roky.  Ty legovy inzenyri neco uz asi moc dlouho kouri a za ty roky jim
zemrely mozkove bunky a ted nemuzou vytvorit nic jineho nez tyhle shit
modely.  :))))

heh... pocuj... ;) Neviem ako Tebe, ale mne napisal mail na moje konto spravca
Lugnetu (nechcem ho menovat, lebo to tu cita;))), ze co znamena to
anglicke slovo co mam tam hore v druhom riadku, za ktorym su tri vykricniky. ;)
Nechcem tu to slovo opakovat, aby mi zas neposlal nejaky mail, alebo aby nam
nezrusil tento kanal.
Este dobre ze nerozumie vsetkemu co tu piseme, ale je vidno, ze sme sledovany.
;)) Asi sa tu nesmie nadavat. ;)

Tak to je teda neco!  8000 korun!!!  Ja jsem ho taky nedostal moc levne, asi
za dvakrat tolik co za to novy auto 8448 ale 8000 korun je astronomicka
castka.  Kdo si to tam muze vubec dovolit?  Leda tak sberatele jako ja a
ty ;)  Pochybuju ze by obycejny rodice koupili svym detem darek za tolik.  Dya

No presne. Je to velka ciastka. Ale Ti poviem, ze je tu DOST milionarov, co si
to mozu dovolit kupit pre svoje deti. Ja medzi nich nepatrim...

mela ve stoku 8880 asi za 100 USD.  Ale uz ho nemaj.  Mohu doporucit jedine
ebay na ktery to bude asi dost drahy nebo cist lugnet a RTL a treba to tam
najdes od nekoho levne.

Na RTL uz moc nechodim. Da sa povedat, ze skoro vobec. Dost dlho mi trva kym
prebrowsim ebay.com a ebay.de a este aj Lugnet. To vies... ja mam Internet doma
a tu sa za Internet dost vela plati. ;(((( No nie sme Amerika...

Ano.  Je to pobocka lega company kde se prodava jenom lego.  Posilaji taky
zadarmo kazdy 2 mesice katalog asi porad.  Ja jsem od nich 2 roky nic nekoupil
a porad mi ty katalogy posilaly.  Jsem rad protoze jednou jsem se do nej
kouknul a to me do toho zase vratilo.  Nejlepsi jsou na tom ty slevy.  Muzes
dostat nejaky modely za pul ceny.  Obycejne to trva 3 dni nez dostanu od nich
parcel.  Jsou to rychlici.

A v tom S@H su len aktualne ponuky, alebo tam najdes aj nieco starsie ? Ale asi
len aktualne ponuky...

Ty jsou taky pekne i kdyz budou skoro nemozne dostat a budou stat hodne.  Meli

No ja som na ebay.de videl Harleya a aj Nortona dost casto ! A ani neboli moc
drahe !!! Len... chybali im nalepky... ;((( A preto som to nekupil. Ale raz tam
bola Harleya aj s nalepkami a som si to odkladal na posledne minuty aukcie, ale
mal som tak pomalu linku, ze som to nestihol ! ;(((( Som bol dost nasraty
vtedy.

by vyrobit taky nejakou moderni model team motorku ;)  Nejakou s hodne
soucastkama.  To by bylo super!

To jo ! Tiez som na to myslel. Taky Harley Davidson Super Ultra Electra Glide.
;)) Hmmm... to by bolo nieco ! ;)
Inak vsimol som si, ze na www.lego.com uz su modely pre rok 2000. Ale nie je
tam vsetko. Napriklad medzi Star Warsami chyba Falcon Millennium a tiez
Ultimate collection. Ale co som si vsimol a ma to dost prekvapilo - v Model
Teame je ZNOVA 5571 !!! To nechapem !!! Tento rok (1999) tam uz nebol a zrazu
tam zase je !