 Local / Slovakia / 35
Re: Sme tu dvaja. (Re: Nejsi tu sam! (Bylo: Re: To som tu sam ?))
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Thu, 30 Dec 1999 01:12:53 GMT

To je smula!  Ale snad by jsi mohl nekde koupit lego mistne a pak to prodat na
ebay.  Ja jsem se tady koukal ale nikdy jsem nic nenasel krome jednoho obchodu
ktery mel stavebnice z sedesatych let!  A neotevrene, zabalene v originachnich
krabicich.  To bylo v roce 97 a od ty doby ten obchod zavreli.  Tyhle
stavebnice prezili tak dlouho protoze ten obchod byl vlastnen jednou starou
pani ktera to mela otevreny jenom od 10am do 2pm 5 dni v tydnu.

No tak presne taky obchod zhanam ! ;)) Ale takych je na svete asi poriadne
malo. Kde by mali nove, neotvorene stavebnice z 70 rokov. Raz ked som bol vo
Viedni tak som tam videl v jednom obchode modely z 80 rokov ! Neotvorene, nove
! Ale nic som nekupil... Bol som v soku ! ;))) Ale velice blbe je to, ze som
zabudol kde ten obchod je... ;) Uz som sa pokusal ho najst niekolkokrat, ale
nic. Je to zaujimave ze taketo obchody su. Su to asi vacsinou sukromne
predajne, kde majitel odklada vsetko a potom ma aj starsie modely. Tu v
Bratislave je sice vidno starsie modely obcas, ale su tak maximalne 4 roky
stare.

Videl jsem tvoje prispevky do datsville a musim se na ty tvoje modely
kouknout ;)  Ja jsem taky vytvoril neco v L-draw ale nic moc to neni.  Je to
jenom oficialni stavebnice 6266 a 6267.  Taky bych se chtel naucit jak
pracovat s POV-ray ale vypada to docela slozite a jako hrozne dloha a tedious
prace.  Nejaky renderings ktery jsem videj na priklad od Anton Raves nebo Ben
Jackson jsou super.

;)))) No... tie moje prispevky do Datsville nie su bohvieco. ;) Su vlastne len
3. Jedna cierna dlha limuzina a potom jedna policajna stanica (moderna) a jedna
nemocnica. Ved mozes si to pozriet. Zaujimavostou je, ze oba modely mam doma
postavene v skutocnosti ! Inak tu nemocnicu mozes najst aj na stranke Datsville
http://www.geocities.com/Heartland/Fields/1864/datsville.html
Nemocnicu tam dali, ale policiu nie. ;( Neviem preco. A zdrojaky k tym mojim
modelom mozes najst tu na lugnete.

Prestav si ze je prej jeden legovy fanousek kterymu je pres 70 let!  Prej je
uz v dychodu a neni zenaty tak nema co delat a jenom sbira lego :)))

;)) No.... neviem ci tak nejak nedopadnem aj ja ! Ale ved aspon budem mat
nejaku zabavu. ;)