 Local / Slovakia / 21
Re: Sme tu dvaja. (Re: Nejsi tu sam! (Bylo: Re: To som tu sam ?))
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Mon, 27 Dec 1999 03:35:38 GMT

Ja jsem taky stavej jako malej kluk ale ty nejvetsi a nejlepsi modely jsem
vystavil pred nedvanou dobou.  Muzes se na to kouknout tady:
http://www.aloha.net/~danjezek/ship.html
Je tam piratska lod, stredoveky hrad a taky novejsi hrad.

Ty vole ! Som to pozrel ! Tak to som necakal ! Ta piratska lod je SUPER ! To
ta obdivujem ! Skutocne nadherny kus ! Kde si zobral tolko suciastok ?
Tie hrady s tiez super, ale ta lod je NAJ SUPER ! ;)

Me se taky nelibil ten vrtulnik, myslim si ze daleko lepsi byl ten vrtulnik v
stavebnici 5590.  Ta dodavka neni spatna, chtel bych ji myt jenom pro ty velky
kola ale jako celkovej model se mi to ani nelibi.  Lepsi by byl nejakej
sportovni nakladak ktery by pouzival ty stejny velky kola.

No to ano. Inak... hehe... y ked povies nakladak, tak asi myslis pick-up, nie ?
Lebo tu sa hovori nakladakom len velkym kamionom, truckom. Vsetko mensie je
dodavka, alebo pick-up. :) Nakladaky su 5571 a 5563.

No... ja som mal prave take sny, ze by som siel robit na Havaj. Ale ked • vravis,
aka je tam situacia - no neviem. A do USA (na kontinent) sa mi moc nechce ist.
Neviem ani, ci by som tam vobec nasiel job.

V kontinentalnich USA by jsi nasel job snadneji nez na havaji.  Tam je ted
ekonomika nahore, dari se jim tam nejlip z poslednich 30 let.  Myslim si ze
kdybys delal na havaji tak by jsis ani tak moc neprilepsil.  Ceny jsou tady
velky a platy maly.  Ale jestli mas rad more, hezky zeny a chodit v tricku a
kratasech celej rok tak by se ti to treba libilo ;)

No more mam rad, pekne zeny tiez a v kratasoch tiez rad chodim. ;))) Ale
hlavne by som si chcel zarobit, takze by som sa na to musel pozriet inac.
Rozhodne ale by som chcel navstivit niekedy Havaj, Polyneziu a Bora-Bora.

Jsem v Honolulu na ostrove Oahu.  Je to dobry sem prijet na rekreaci nebo tady
bydlet 6 mesicu.  Ja jsem tady uz 10 let a uz se mi to zacalo nudit.  Neni
tady krome toho more co delat.  Tomuhle pocitu se tady rika "Rock Fever"
neboli kamenna teplota protoze jsme tady vsichni na jednom kamennem ostrovu a
na kazdy strane siroko daleko jenom more a more.

Ja poznam Havajske ostrovy hlavne zo serialu Magnum. Asi to poznas. Myslim,
ze sa to odohravalo niekde pri Honolulu. Ale obcas leteli aj na Maui a tak.
Musi tam byt pekne. A Honolulu vyzera byt dost velke a vyspele mesto, ako na
kontinente. Takze si myslim, ze Havaj je celkom na urovni. No a potom je tam
myslim ostrov Hawaii, ktory je najvacsi z Havajskych ostrovov a tam su
myslim 2 velke sopky. Heh... mam taky dost dobry atlas sveta tak si to
pozeram. ;))