 Local / Slovakia / 24
Re: Sme tu dvaja. (Re: Nejsi tu sam! (Bylo: Re: To som tu sam ?))
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Tue, 28 Dec 1999 03:07:22 GMT

Diky, jsem rad ze se ti to libilo ;)
Vlastnil jsem kompletni piratsky series od roku 89 do roku 97.  To vsechno z
ebay.  To je asi 10 tisic soucastek.  Taky jsem mel asi 6 tisic obycejnych
soucastek ruznych barev ktery jsem koupil tady v obchode.  Ty stary lode ale
stali moc penez tak jsem tu kompletni piratskou sbirku zase prodal na ebay.

Hmmm.... to bola aj skoda predat ! Piratske serie boli velmi pekne ! Hlavne
lode. mam doma jednu piratsku lod, ale je trocha vylepsena. nie je to radova
lod, aka sa predavala, ale podobna jednej z nich. Dostal som totiz z Nemecka
krabicu plnu LEGO suciastiek. Bolo tam vsetko zmiesane dokopy. Tak som si
vsimol, ze su tam diely aj na piratsku lod. Pozrel som z ktorej lode to je
podla katalogov. A potom som CISTE podla obrazkov v katalogu dal dohromady
jednu lod. ;) Nie je presne taka aka sa vyrabala, ale podla mna je este lepsia
! ;) mam tam vsetko - piratov, vojakov, dela, kotvu, plachty... Opicu a
papagaja tiez. ;)Musel by si ju vidiet. Nie je sice taka velka ako ta Tvoja,
ale je pekna. ;)