 Help on Searching

 Local / Slovakia / 29
28  |  30
Re: Sme tu dvaja. (Re: Nejsi tu sam! (Bylo: Re: To som tu sam ?))
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Wed, 29 Dec 1999 01:55:26 GMT
Viewed:
3717 times

Hmmm.... to bola aj skoda predat ! Piratske serie boli velmi pekne !

Ano to je pravda, byly pekne.  Ja ovsem nemel penize na zadny jiny sstavebnice
a chtel to novy superauto, nakladak 5571, to starsi superauto 8880 atd. ;)
Kvuli tomu jsem musel prodat pul ty piratsky sbirky.  No a naco vlastnit
polovicni sbirku?  Lepsi je ji celou prodat a koupit za to jiny lepsi
stavebnice ;)

No presne. To som si hovoril aj ja, ked som predaval moje policajne LEGA. mal
som vsetko od 1983. Uplne vsetko, az do roku 1995. Potom som uz nestihal
kupovat. Lebo som kupoval aj vesmir. Tak som to predal spolu s ostatnymi. Ako
som Ti uz pisal, vtedy som nevedel ze existuje ebay a tak som to predaval na
inzerat tu na Slovensku. A to velmi pod cenu. Napriklad policajna zakladna z
roku 1983 isla za 500 (petsto) korun !!! Dnes by som to na ebay predal 10 krat
lepsie.

To je super!  Rad bych videl obrazky.  Byl jsem na tve strance a videl jsem
tam jen linku k James Jessimanovy strance. :)  Hele, jak dlouho jsi vlastne na

Aaaaa.... ;)))) no moja stranka teraz je "mimo provoz", takze tam je chaos. ;))
Mal som tam svojho casu odkaz aj na Jamesovu stranku. Ale potom som stiahol
svoju stranku z obehu. Mozno ju zas spravim. Robil som ju pred 3 rokmi v HTML.
Ziadna JAVA. Proste bola dobre prehladna a bola rychla. potom som ju chcel
prerobit, ale uz som nenasiel cas a tak ostala stat. ;)

Lugnet?  Kdy jsi poprve obevil ze jsou jiny starsi lidi na internetu ktery se
zajimaji o Lego?  Ja jsem tady tak z hruba od prosince 96 nejdriv na RTL a pak
tady na Lugnet. Zpatky v 96 tady bylo jen par lidi.

No.... na Lugnete som asi rok. Nepamatam si presne. Ono to bolo tak. Ja som asi
pred 3 rokmi browsil po Internete a hladal veci okolo LEGA. A tak som sa nejak
dostal do jednej konferencie (L-CAD) a tam mi chodili maily. Bol to
mailinglist. Potom som objavil RTL. To uz bolo lepsie. No a potom tusim vznikol
Lugnet, tak som tu od vtedy. No a to, ze su tu aj starsi ludia, co sa zaujimaju
o LEGO som zistil uz v tom mailingliste. Potom som zistil, ze su zberatelia co
maju aj 50 rokov ! ;) Tak to som si povedal - dobre... mozes tu byt. ;))) Som
rad, ze take nieco ako Lugnet existuje. Clovek sa tu dozvie vela o LEGE. neviem
ci existuje este nieco vacsie ako Lugnet. Ale asi nie. A ta L-CAD konferencia
sa uz tiez presunula sem na Lugnet. Dost sa totiz zaujimam aj o CAD programy
pre LEGO. Robil som uz nejake veci v L-Draw. Myslim, ze to je to najlepsie co
existuje pre LEGO CAD. Len chcelo by to uz nejaku novsiu verziu pre Windows.
Hlavne aby sa lepsie manipulovalo s objektami.