 Local / Slovakia / 16
15  |  17
Subject:
Sme tu dvaja. (Re: Nejsi tu sam! (Bylo: Re: To som tu sam ?))
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Sun, 26 Dec 1999 01:42:41 GMT

Navrhuji predelat dnesni superauto 8448 na model team.  Melo by to vic detailu

Videl som prerobene 8880 na Model Team ! Malo aj dvere, vsetko. Je na jednej
stranke.

a realismu spis nez technickyho realismu.  Nebylo by spatny nejaky velky
sportovni auto.  Taky jsi neco sestavil sam?

Ano. Staval som velmi vela, ked som bol mensi. Hlavne to boli veci v kategorii
LEGOLAND mesto a vesmir. Ale predtym aj BASIC. Napriklad viem, ze som raz
postavil taky velky raketoplan. Bol zlozeny zo vsetkych Policajnych LEGO, ktore
som mal. Bol asi 40cm dlhy. No ale skladal som z vlastnej hlavy dost casto.

V roku 2000 nebude nic krome tech dvou star wars collector series modelu.  Ale
to se dalo cekat protoze v roce 98 nevyslo taky nic.  Vypada to ze ted vyrabi

V roku 98 bol novy ten Van na velkych kolesach. Taka bielo-cervena dodavka.
Celkom podarena, len by som tam privital tlmice s pruzinami na kolesach. To tam
kludne mohlo byt. Ved v Technicu to je bezne. No a helikoptera bola tusim tiez
v 98. Ale ta sa mi moc nepacila. Videl som ju prerobenu na policajnu. Pre
specialne jednotky. Bola cela cierna. Nevyzerala zle. Len na to, ze to bol
Model Team by som ocakaval viac detailov. Verim, ze keby ju teraz spravili, tak
je ovela lepsia.

novy modely kazdy 2 roky.  Co je zajimavy ze v stavebnici 7181 bude 8...ano 8
tech 8x8 plates (nevim jak to rict cesky) s mrizema.  Teda ty co se pouzivaj
hlavne na mrize u hladomoren.  Rekl bych z obrazku ze v obou tech model team
star wars stavebnic neni vic nez 1,000 soucastek.

No ja si tiez myslim, ze tam nebude viac ako 1000. Ale vcelku su celkom pekne
oba tie modely. No ale aj tak dufam, ze pride aj nejaky Model Team. ;))
We'll see. ;)))

Uz to je deset led od revoluce.  To je dost dlouha doba, ale asi to bude trvat
daleko dyl nez deset let nez se nekam vysplhame.  Tady na havaji je taky

Je to 10 rokov, ale ako vidis ide to pomaly. A nielen v Cechach a na Slovensku,
ale aj v Madarsku a Polsku. A to su v podstate tie najvyspelejsie staty z
byvaleho komunistickeho bloku.

ekonomika dole s porovnanim s kontinentalnima USA.  Platy jsou nizke a vsechno
je strasne drahy.  Tak mnoho lidi odsud odjizdi a hleda praci nekde jinde.

No... ja som mal prave take sny, ze by som siel robit na Havaj. Ale ked vravis,
aka je tam situacia - no neviem. A do USA (na kontinent) sa mi moc nechce ist.
Neviem ani, ci by som tam vobec nasiel job.

Vsechny kamarady co jsem tady mel z vysoky skoly uz jsou pryc.  Ja budu taky
brzo nasledovat.

Ano ? Chces ist prec z Havaja ? Ozaj. Na ktorom ostrove a v ktorom meste byvas
?