 Local / Slovakia / 13
Re: To som tu sam ?
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Sat, 25 Dec 1999 01:39:33 GMT

Taky jsem vyhral ten nakladak 5571 na ebay, stal dost penez a doufam ze bude
vsechno co je na obrazkach.  Nemyslim si ze do model teamu prijde juniorizace
protoze jsou to stavebnice vyrabeny pro starsi a jejich hlavni funkce jsou
jejich detaily.  Moc rad bych videl v model teamu taky jine stavebnice nez
jenom auta a nakladaky.  Rad bych videl treba velkou starou lokomotivu.
Presne takovou jako byla v tech hobby stavebnic (cislo 0396) ale s dnesnima
soucastkama.  Nejlepsi by byla cela cerna.  Taky by nebyla spatna nejaka velka
lod jako ta stara uss constellation.  Souhlasim ze kvalita model teamu jde

Presne tak ! Cierna stara lokomotiva, alebo nejaka lod... nechcem pomysliet na
Titanic Model Team... ;))) Ale stacila by aj USS Constellation. Alebo by som si
vedel predstavit aj nejake lietadla, pripadne Space Shutle... Alebo sportove,
alebo historicke automobily. tiez by som privital nejake realne modely
existujucich stavieb na svete. Proste - MODEL TEAM ! ;)))

nahoru zatimco kvalita mesta jde dolu.  Ten nakladak 5571 je daleko lepsi a
detailnejsi nez ten prvni cislo 5580.  V roku 89 asi nemeli dost soucastek na
detaily.

No ja som len rad, ze kvalita MT ide hore. To je super. Ano... v roku 89 este
zdaleka neboli tie suciastky, ktore sa pouzivaju dnes napriklad v 5571. Ale
myslim si, ze oni tie modely aj zvacsili, cim sa da spravit model viac
detailnejsi. A to je dobre. Velmi som zvedavy co bude nove v roku 2000. Lebo
zatial bol vydany len katalog pre USA a ten sa lisi od Europy. Tam chyba DUPLO,
TRAINS, TECHNIC a aj MODEL TEAM... Takze som zvedavy na EU katalog. ;)

To som nevedel, ze aj hrady su juniorizovane. Ale je to dost mozne, ked si
predstavim tie nove hrady pre rok 2000. To nove superauto 8448 je cool, ale
podla mna to starsie cierne 8880 bolo lepsie. Ale chcel by som oboje. U nas
stoji to nove 8448 vyse 6000 korun. To je dost...

To je dost.  To je skoro cely hruby mesicni plat ne?

No... tak platy su tu rozne. Ale vacsinou sa pohybuju okolo 15000. Ale vyse
6000 korun dat za LEGO... to je dost. Ale ked si zberatel... hmmm...

Se slovenstinou problem nemam, rozumim ji perfektne.  Mohli by jsme si tak na
tyden vymenit mista ;)  Ty tady a ja u nas.  Svoji vlast jsem nevidel 10 let a

:))) no to by som bral hned. ;))) Ved raz mozno pridem kuknut na Havaj. Chcel
by som pozriet tichomorie. Havaj, Bora-Bora... Dost ma to tam laka.

chtel bych se tam podivat i kdyz slysim ze ta ekonomika tam jde do prdele.

No... to je tak. Po revolucii to islo na Slovensku dole vodou a v Cechach sa
darilo ovela lepsie. Teraz v poslednych rokoch sa to POMALY na Slovensku
zlepsuje, ale v Cechach vraj zacinaju mat problemy. Aj ekonomicke, aj
politicke. Na Slovensku boli politicke dost dlho kym vladol Meciar. nechceli
nas ani v Europskej unii. Teraz v decembri sme uz boli prizvany aj my. Cize je
tu pokrok, ale zas Ceskej republike zacala Europska unia vytykat dost veci. No
uvidime ako to cele dopadne, rozhodne ale je to v cechach aj na Slovensku dost
na hovno. Treba ist robit niekde von... Len to nie je zas take lahke pre nas.