 Help on Searching

 Local / Slovakia / 22
21  |  23
Re: Sme tu dvaja. (Re: Nejsi tu sam! (Bylo: Re: To som tu sam ?))
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Mon, 27 Dec 1999 03:49:58 GMT
Viewed:
3283 times

In lugnet.loc.sk, Rene Virsik writes:

Ja jsem taky stavej jako malej kluk ale ty nejvetsi a nejlepsi modely jsem
vystavil pred nedvanou dobou.  Muzes se na to kouknout tady:
http://www.aloha.net/~danjezek/ship.html
Je tam piratska lod, stredoveky hrad a taky novejsi hrad.

Ty vole ! Som to pozrel ! Tak to som necakal ! Ta piratska lod je SUPER ! To
ta obdivujem ! Skutocne nadherny kus ! Kde si zobral tolko suciastok ?
Tie hrady s tiez super, ale ta lod je NAJ SUPER ! ;)

Diky, jsem rad ze se ti to libilo ;)
Vlastnil jsem kompletni piratsky series od roku 89 do roku 97.  To vsechno z
ebay.  To je asi 10 tisic soucastek.  Taky jsem mel asi 6 tisic obycejnych
soucastek ruznych barev ktery jsem koupil tady v obchode.  Ty stary lode ale
stali moc penez tak jsem tu kompletni piratskou sbirku zase prodal na ebay.

Me se taky nelibil ten vrtulnik, myslim si ze daleko lepsi byl ten vrtulnik v
stavebnici 5590.  Ta dodavka neni spatna, chtel bych ji myt jenom pro ty • velky
kola ale jako celkovej model se mi to ani nelibi.  Lepsi by byl nejakej
sportovni nakladak ktery by pouzival ty stejny velky kola.

No to ano. Inak... hehe... y ked povies nakladak, tak asi myslis pick-up, • nie ?
Lebo tu sa hovori nakladakom len velkym kamionom, truckom. Vsetko mensie je
dodavka, alebo pick-up. :) Nakladaky su 5571 a 5563.

Ano, pick-up.  Tady se rika pick-up "truck" a tem velkym nakladakum (Tirakum)
taky "truck". :)