 Local / Slovakia / 25
Re: Dobrodruznici
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Tue, 28 Dec 1999 03:21:30 GMT

5978 vypada pekne.  Co rikas stavebnici 5988?  Myslim si ze by nebylo spatny
vlastnit oboje, sli by dobre dohromady ;)

No ja som prave 5988 nechcel. Stale ho mozem mat, lebo ho predavaju, ale nepaci
sa mi na nom to, ze sa sklada z 2 casti. A ked si to postavis ako to ma byt,
tak tu zadnu cast vobec nevidno. Ale ten nakladak tam je super !

Ano, ten ledovy medved neni spatny.  Hmmm, to je dalsi legovy zvire.  Za
chvili si clovek muze udelat celou zoologickou zahradu.  Mame uz kone,
papouchy, zraloky, opice, krokodyli, hady, pavouky, stiry, ted ledovy medvedy
a radu jinych na ktery si ted nemuzu vzpomenout.

Pavuky ? Teraz si nespominam kde su... ;) Ale mame tam aj ryby - delfiny a tie
"lietajuce" ryby. A zabudol si macky a psov ! ;)

Inak co hovoris na Model Team 5563 ?

Hmmm, kdyz jsem to poprve videl tak se mi moc nelibil.  Vypada moc malej a ten
velkej stribrnej zabranovac vepredu je takovej nijakej :)  Ale mozna ho daj do
slevy nekde na internetu a treba si ho taky koupim.  Co mu rikas ty v
porovnanim treba s tim 5571?

No. Mam ich oba postavene vedla seba. Paci sa mi, ze su v rovnakej mierke.
(Tipujem 1:18). Pacia sa mi oba modely. 5571 je samozrejme krajsi, lebo je aj
vacsi. Ale ten 5563 je tiez dobry - je to proste pretekarsky truck. Taky jak ma
byt. nepaci sa mi na nom ze robi reklamu pre Octan, co ani neviem ci taka firma
existuje. radsej to mohli dat pre Shell. Octan sa mi nepaci. Inak su tie
kamiony velmi pekne. Dost realisticky vyzeraju ! Ale 5571 je zaujimavy este z
jedneho pohladu. Neviem ci si to niekto vsimol, ale v 5571 LEGO pouzilo
suciastky z 90% serii !!! Najdes tu diely a Technicu (podvozok), z vlakov (okna
a dvere na zadnej obytnej kabine), z mesta a vesmiru (spusta suciastok), z
Belville (macka na kapote vpredu) a teraz sa podrz - z FABULANDU !!! Ano... z
Fabulandu je tam lopata, na ktorej je dokonca napis Fabuland ! Takze ako vidis,
na tom modeli sa LEGO doslova "vyzurilo" ;))) Je to super truck. Ale 5563 je
tiez velmi pekny.

Me se z model teamu libi na prvnim miste 5571 kvuli sve velikosti, detailu a
ohromne mnozstvi soucastek.  Na druhem miste asi 5541 "blue fury" taky neni
spatny.  Ma v sobe hodne modrych soucastek a vypada moc hezky.  No a na tretim
miste 5590 a 5591 asi stejne.  Oba vypadaj bezvadne, jeden ma valnik s
helikopterou a druhy s letadlem.  Nebylo by spatny je mit oboje ;) i kdyz cena
5591 je ted dost vysoka, kazdy to chce mit.  Je na to velka poptavka a kdyz se
nejakej objevy v internetovy aukcii tak cena jde nahoru.  Posledni co jsem
videl tak se prodal za 300 USD coz je asi trikrat svy originalni ceny.
Ktery model team se ti libi nejmin?  Me asi ten novej "dragster" 5533.
Nevypada moc realisticky i kdyz ja se o drag racing moc nezajimam ;)

Mne sa najviac z CELEHO Lega paci 5571 (na druhom mieste asi USS
Constellation). A z Model Team mam na druhom mieste asi 5563. ;) Tiez sa mi
paci 5550. Nepaci sa mi rovnako ako Tebe ten dragster 5533. Neviem, nakolko je
realisticky (mozno je!), ale mne sa dragstre celkove nepacia. Takze asi tak. ;)
A ten vrtulnik tiez nebol bohvieaky...