 Local / Slovakia / 51
Re: "Co Je Teply Tenhle Tyden"
Newsgroups:
lugnet.loc.sk
Date:
Mon, 3 Jan 2000 02:45:56 GMT

In lugnet.loc.sk, Dan Jezek writes:
Tak jsme ozivili skupinu loc.cz a loc.sk ze tyto skupiny jsou jedny z nejvic
pouzivanych tenhle tyden :)  Dokonce vic nez Italie, Nemecko, Japonsko a jiny
evropsky zeme :)
Muzes se na to kouknout na http://www.lugnet.com/news/traffic/
pod "What's hot this week" neboli "Co je teply tenhle tyden" :)))))))

:))))))) Dobre si to prelozil... co je teply... ;)))) Este ze sa to nevola
"Who's hot this week" ;))))) No... pekne sme to ozivili. Vsimol som si. Na to,
ze tie skupiny tvorime LEN dvaja to je celkom slusne ! Na zaciatku, ked sme si
zacali pisat tu na Lugnete mi napisal e-mail este jeden chlapik, ale nejak mu
neslo pisat na Lugnet a viac sa mi neozval. Ale mozno nas cita aj nadalej, tak
ho tymto pozdravujem ! ;)

Inak Ty si sa kde naucil tak dobre anglicky ? Este v Prahe, alebo az na Havaji
? Nemal si s jazykom problemy ?