Re: Legoträff i höst 31 Okt - 2 Nov
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sat, 27 Sep 2008 17:45:21 GMT

Härmed anmäler jag mig till legoträffen den 31 oktober - 2 november

Aktiviteter:

entimmes mikro/nano-bygge låter skoj

Jag föreslår att vi försöker bygga en rejäl berg&dalbana under alla tre
dagarna. Jag har färdiga idéer/prototyper för byggelement, och jag har
massor av blå räls (f.d. Tores).

Kan jag definitivt ställa upp på

Slutligen vill jag slå ett slag för min personliga favorit från tidigare
träffar:
stafettbygge.

Vi ses!
/Johan Vettefors