Re: Legoträff i höst 31 Okt - 2 Nov - Tider, Plats, Kontaktinfo
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Wed, 29 Oct 2008 21:14:48 GMT

Om ni kommer med tåg, så ring ovan nämnda nummer, så får vi se om någon kan
komma och hämta, i värsta fall får ni ta taxi. Bra om eventuella tågåkare
skriver ett inlägg här på lugnet med ankomsttid, så kanske vi kan samordna
transporterna lite.

Jag kommer åka upp till Stockholm redan imorgon
och kommer sedan åka tåg till Eskilstuna där ifrån.

Har tittat på tågtider och det lutar åt att jag kommer åka så
jag är i Eskilstuna 17.42

/Johan Vettefors