Re: Legoträff i höst 31 Okt - 2 Nov - Tider, Plats, Kontaktinfo
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 27 Oct 2008 21:45:51 GMT

Anders Isaksson wrote:

Sovplats

Jag har redan 6 nattgäster preliminärbokade (Andreas+1, Tommy, Johan,
Olof?, Hemlig gäst) i min gillestuga, kan väl plocka in någon mer, hör av
er
privat i så fall. Övriga får ordna det på egen hand. Vilsta Sporthotell är
billigare än vanligt hotell och relativt nära.

Nu har jag en nattgäst till bokad, så hotell Isaksson får nog anses vara
fullt (utom i **extremt** ömmande fall, blir till att sova på bastulaven
eller nåt, då :-)

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm