Re: Legoträff i höst 31 Okt - 2 Nov
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Tue, 21 Oct 2008 18:07:01 GMT

Det hade gjort skillnad men nu har mina planer ändrats.
Jag skall upp till Stockholm redan på torsdagen och kommer sedan åka till
Eskilstuna därifrån. Därför kan jag inte åka med upp men om möjligheten finns
åker jag gärna med tillbaka. Under förutsättning att du åker via Skövde
förståss.

/Johan V

Du är välkommen att följa med på vägen tillbaka.
/Andréas R