Subject:
Nu är ULV-rampen nästan klar...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Sun, 28 Sep 2008 15:01:44 GMT

Ladda för Legoträff den sista oktober!

Nu har jag sågat och snickrat (och integrerat en gammal barnstol), så
ULV-rampen är nästan färdig. Bild kommer när den är helt klar och provkörd.

Berg&dalbanan består nu av en djupdykning, uppförsbacke, 540 grader spiral
och lite gupp och ned. Säkerheten ligger på c:a 50-70 procent, så jag skulle
inte skicka iväg mina barn i den. Inga bilder, för jag tänkte visa upp den
på träffen (om jag klarar av att transportera den)!

BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm
Gallery:   http://web.telia.com/~u16122508/gallery/index.htm