Re: Nu är ULV-rampen nästan klar...
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 16 Oct 2008 19:41:42 GMT

Anders Isaksson wrote:

Berg&dalbanan består nu av en djupdykning, uppförsbacke, 540 grader
spiral och lite gupp och ned. Säkerheten ligger på c:a 50-70 procent,
så jag skulle inte skicka iväg mina barn i den. Inga bilder, för jag
tänkte visa upp den på träffen (om jag klarar av att transportera
den)!

Nu håller jag på och transporterar berg&dalbanan till jobbet, sätter upp
lite varje dag på ett bord i matsalen. Jag försöker fresta jobbarkompisarna
att bli intresserade :-) Det kan nog bli några stycken (med barn).

Flera, för mig tidigare okända, Legoentusiaster har hört av sig, så det här
har alla chanser att bli vår största träff hittills. Hoppas Olofs Lego
räcker!?

--
Anders Isaksson, Sweden
BlockCAD:  http://web.telia.com/~u16122508/proglego.htm