Re: LEGO bygge till filmpremiär:Bära eller brista-extrem ingenjörskonst i 4D-format
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Thu, 25 Sep 2008 08:15:59 GMT

Ytterligare en gång blir detta uppskjutet. LEGO klarar inte av att leverera till helgen. Jag ska jobba för v.41, dvs veckan med den andra helgen på Barnens Drömstad istället. Ledsen för detta men det är definitivt utanför min ansvarssfär!

MVH Micke